Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö sitä nukkumaan mennä, ennenkun muut herää :)

:lol2: Ei jumalauta :lol2: Miksei meillä oo tommosta perinnettä :D Varmaan kävisin tuikkaa tuleen joku vuosi jos ei muut ehtis ensin :D

- - - Updated - - -

Perkele. Parempaa musiikkia ei juurikaan ole tehty, joten turha laittaa mitään enää tämän jälkeen jos ei halua julkisesti häpäistä itseään. Örgh

...sehän on sitten juhlapäivä! Minä ja tuhannet muut Pakkislaiset ovat odottaneet tätä päivää vuosia. Ei tartte enää luovia noiden sun 'musa'linkitysten läpi vaan voi huoletta lueskella koko ketjua. Nyt kun sinussa vaan olisi vielä miestä pitämään lupauksesi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en ymmärrä miks kaikki pitää ylipäätänsä paskoo? Mut sitäkään mä en ymmärrä et miks toi aina joka vuosi laitetaan pystyyn ku kuitenki sen joku tuikkaa sen tuleen.

Kylä saa maalimanlaajusta julkisuutta joka vuosi. Tuon varmaan polttaa joku kapungin oma henkilökunta.

- - - Updated - - -

Minä syön tänään lihapiirakan. Syntistä.

Mä päätin juuri ku unet loppu, että menen kiinalaiseen. Vielä en oo päässy sängystä ylös. Täälä on kivaa.

No perkele, mulla on ihan sama juoni! Kätevää kun on tämä kämmenpuhelin niin pystyy täältä sängystä hoitelemaan näitä kiireisimipiä.. Juomista on tuossa ikkunalaudalla, Frank Sinatra soi ja lihapiirakka odottelee jääkaapissa. Heleppoo ja mukavaa!

Kävin lenkillä ja luulin et olen vieläkin humalassa, kun siellä oli lunta. Sit söin paketillisen pekonii, 3 munaa ja nyt juon kaakaota sängyssä... Vaan sonni puuttuu tosta vierestä, olis ollu muuten täydellinen aamu...

Back
Ylös Bottom