Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mää luulen, että ephe ja siikkeriki keskittyy ihan muihin haasteisiin ku tuohon. Siitä en sitte tiedä päätyvätkö samaan ratkaisuun ku sinä.

Mä menisin kyllä mielummin naisiin. Aina kannattaa mennä naisiin.

Mäki menisin jos osaisin. Anna hyviä vinkkejä missä niihin vois päästä? Tässä joku viikko sitte annettiin neuvoksi naisiin tutustumispaikaksi sänky, mutta se on huono vinkki mulle. Tarviin parempia.

Tänäänki pitää ehtoolla varmaan vaan syödä yksin ainoa saunas, ku ei ole naisiin asiaa. :(

Jos haluaa tutustua naisten sisimpään, niin suosittelisin patologian laitosta.

Katoin googlesta paikallisten naisten sijainnin. Ei mulla oo saumoja sinnekkää :(

"Ovemme ovat lukittuina, mutta henkilökortilla pääset sisään."

Jos joskus menisin naimisiin, niin tää voisi soida ulosmarssin aikana. Kaverit meni naimisiin SW:n tunnarin tahdittamana, sekin on uruilla ollut varmasti hieno.

Jos mä menisin niin V-yhtye olis livenä soittamas.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on ephelle ja siikkerillekki vaikee

Liian vaikee, mä en noista museovehkeistä tiijä.

Mut vastaheittona tämä.

72044d1377313057-sexy-bike-pics-image.webp

Ei ollu vaikee:D Mut hei perjantai ja kaikkee.

Tänäänki pitää ehtoolla varmaan vaan syödä yksin ainoa saunas, ku ei ole naisiin asiaa. :(

En mäkään pääse naisiin, mutta kävin hakemassa B&J:a. Eikä mulla ole edes saunaa, joten joudun syömään sitä suihkussa.

Back
Ylös Bottom