Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Soita kotiinkuljetus. "no nysse tulee"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kyllä muista. Täytyy olla harvinaisempi pätkä.

Wikipedian juonipaljastukset vaikutti tutuilta. Kyllä mä tuon joskus pikkupoikana oon nähny. Täytyypäs katsoa se myös joskus isonapoikana.

Vähän vie sairastaminen mehut. Oon nukkunu viimesen 3 vuorokauden aikana yli 40 tuntia... Nyt kuulostellaan jaksaako parin tunnin päästä mennä käymään koululla vai pitääkö taas painaa pää tyynyyn ja ottaa välikuolema.

Mutta että huomentapäivää kaikille :)

Suosittelen välikuolemaa.

Lentävistä Luupäistä en muista kuin tuon kohtauksen jossa tilataan "sata pulloa keskiolutta"..."avatkaa vaan ne kaikki". Ei se elokuvana tainnut olla mikään tajunnanräjäyttävä. Toki taattua Spedeilyä.

tumblr_kwk3vlxy6g1qz8z2ro1_500.png

Suosittelen välikuolemaa.
Kuulostais hyvältä, mutta ajattelin nyt kuitenkin mennä piipahtaan tossa koululla. Lähden pois, jos tuntuu, että ei pysty.
Saat sit sanoa: "Told you so!", kun tää aktiivisuus puree mua omaan nilkkaan.

- - - Updated - - -

Piirrät ohjeistuksen taululle ja loput viittomakielellä.
Mä luulen, että Kairan kohdalla pelkkä sopivan jämäkkä katsekin vois toimia.

Hyvä antaa ohjeistuksia ipanoille kun ääni ei oo kuiskausta kummempi. Teki varmaan hyvää läpättää puhelimessa reilu pari tuntia :D

Avaat oven niille ipanoille ja sanot että opettaja lähtee nyt alkon kautta kotiin korjaamaan ääntään. Loppupäivä vapaata.

Back
Ylös Bottom