Nuin vain on hallin pohja kohta valmis. Viimestä kärryä joutu vähän lapiolla avittaan ennenku kippi nousi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kävin kebabin sijasta hakee pizzaa! Salami-kinkku-kebabliha-katkarapu![]()

Toi katkarapu pois ja tilalle vaikka pekoni/jauheliha niin olis parempi.
Minä tyydyin vain paistamaan nakkeja ja kananmunia sörsseliksi, mutta mullapa ei olekaan darraa kuten eräillä täällä tuntuu olevan
Kohta Santsi huutaa mansikkajäätelöä?
Darratonkin olen tänään taas normaalisti ollut! Tiedä mitä pilaantunutta olin syöny sillo viime viikonloppuna :D
Oliks pakko?Mä kävin kebabin sijasta hakee pizzaa! Salami-kinkku-kebabliha-katkarapu![]()

Mansikkajäätelö? Ei kai kukaan sellaisesta niin välitä. Suklaa on aina best.

Itellä oli kans lättytankkauspäivä tänään. Normikokonen kun ei oikein meinaa aina riittää niin meinasin ottaa perhelätyn, mut päädyinkin auttamaan asiaa täytteillä: ananas-kinkku- kebab-sipuli-jauheliha-kana-salami
Ja luottopakkini karvakäsi teki taas taideteoksen![]()
No juu toki ois voinu jonku muunki ottaa neljänneks, mut katkis vei voiton tällä kertaaDarratonkin olen tänään taas normaalisti ollut! Tiedä mitä pilaantunutta olin syöny sillo viime viikonloppuna :D
MansikkajäätelööOliks pakko?

Ananaanksen ku vaihtais pekoniin ja sipulin valkosipuliin niin bueno. Kanan tilalle kans pekonia, kanahan on melkeen kasvis.Itellä oli kans lättytankkauspäivä tänään. Normikokonen kun ei oikein meinaa aina riittää niin meinasin ottaa perhelätyn, mut päädyinkin auttamaan asiaa täytteillä: ananas-kinkku- kebab-sipuli-jauheliha-kana-salami
Ja luottopakkini karvakäsi teki taas taideteoksen![]()
Molempi parempi
Vaan 7 täytettä :D

Ananaanksen ku vaihtais pekoniin ja sipulin valkosipuliin niin bueno. Kanan tilalle kans pekonia, kanahan on melkeen kasvis.
Onks se mansikkajäätelö noin iso heikko kohta sulle, tätähän pitää käyttää joskus hyväkseen ;) Ja Maraboun Daimihan se tais olla se suklaaheikkous..
Normaalisti juuri jäätelöö syö. Daim-suklaa juu osu ja uppos :DNälkä sumensi jo ajattelukykyä siinä kohtaa niin en keksiny lisää![]()

Mä entiä mitä tänä kesänä on tapahtunu, mut voisin kyl vetää jäätelöö vaikka kokoajan... Ja useimmiten juuri mansikka moistaNormaalisti juuri jäätelöö syö. Daim-suklaa juu osu ja uppos :D
Joskus yllätän ja tuon noita molempia sun pahaan darraas :D
Se olisin kovin jalo teko teiltä herra Pernod :D

Täytynee yrittää olla hereillä, sinä kun meinasit ettei sulle kovin monesti sellaisia tule![]()