Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Millaiset kekkerit muuten oli? Vai olitko lähelläkään Amsterdamia?

Pyörittiin Amsterdamissa tosiaan koko aika. Siellä oli kaikenlaista tapahtumaa pitkin kaupunkia, ja loppuaika vietettiin jossain ulkokonsertissa, jossa oli minulle ihan tuntemattomia hollantilaisartisteja. Vähän kuin vappu potenssiin viisi, paitsi pitkin kaupunkia on ohjelmaa, eikä ole sitä ylenpalttista sikailua, ja keski-ikä on korkeammalla. Jos Hollantiin on kevätaikaan menossa, niin suosittelen ehdottomasti tätä aikaa. Sen huomasi, kun ulkomaalaisia oli todella paljon.

Huomenta. Uni loppui yhtäkkiä kuin seinään ja näen ikkunasta ihmisarmeijan aseinaan kädessä pizzalaatikoita...

Pastaa, jauhelihaa, pekonia ja paistettu munaa.... Aika sopiva iltapala!:rock: Jäi vielä, niin tarjoan aamupalaks jos joku haluaa! pitäätoki tukholmaan tulla sit...

Ei oo rapulaa kun tuli juotua vaan muutamia :) saunassakin tuli käytyä. Aivan jees. Nyt pitäis vissiin Kaivariin olla lähdössä kohtapuoliin. Mielelläni oisin nukkunu, mut kämppis haluu mennä ni mennään vaan! :)

Mitä onko täällä porukat nukkumassa darraa pois? Kyllä nyt pitäisi olla pullo huulilla tai sitten ei oteta ollenkaan.
No kun ryypätään niin ryypätään kunnolla:fuckyeah:

Eihän parista saunajuomasta krapulaa tule!
Loistovappu:syömistä ja saunomista hyvässä seuraassa ja hyvissä ajoin ennen puoltayötä kotona nukkumassa.
Kintuissa on vaan sellanen olo,että eilinen jalkatreeni on mennyt perille,eipä tee tänään hirveesti mieli lenkkeillä

Mä olin eilen illalla normisti AA:ssa, onneksi tyttöystävä tuli sen jälkeen järjetään mulle vähän vappua;)

Perkele kun on sali kiinni tänään, no se on oma valinta treenata kaupungin ainoalla salilla missä ei ole mangneettikorttia:jahas:

Mitä onko täällä porukat nukkumassa darraa pois? Kyllä nyt pitäisi olla pullo huulilla tai sitten ei oteta ollenkaan.
No kun ryypätään niin ryypätään kunnolla:fuckyeah:
...olin just sanomassa et eiks sul pitänyt olla korkki kiinni, mutta seuraava postauksesi tarkensikin asiaa. Hieno homma, tsemppiä!

...olin just sanomassa et eiks sul pitänyt olla korkki kiinni, mutta seuraava postauksesi tarkensikin asiaa. Hieno homma, tsemppiä!
'

Joo mä en saarnaa, mä kannustan ihmisiä juomaan ja nauran partaani:D
Sitten on eri juttu jos jollain muullakin on juomat juotu ja haluasi lopettaa niin kyllä mä sen sitten AA:han talutan. Kiitos kannustuksesta:)

Lähes alkoholiton vappu, ei kuitenkaan tullut otettua kuin kaksi olutta saunomisen ja grillauksen mukana. Kohta tissit ja olat tekemään!

Back
Ylös Bottom