Mitäs pakkislaisten pääsiäinen vaihtuu, paskoja muna vitsejä yms?
Varmaan samoin ku uusivuosi ja juhannuski. Yksin möllöttäes ja odottaes että pyhät on ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs pakkislaisten pääsiäinen vaihtuu, paskoja muna vitsejä yms?
Herrantähden! Tollanen menny ihan ohi. Kiilas heti katsottavien listan kärkeen.Lunastan huomenna synttärilahjani ja menen leffaan. Ensi-iltaan tulee taatusti huippulaadukas actionleffa G.I. Joe - Retaliation, jota tähdittävät mm. kaikki kolme aviomiestäni eli Bruce, Dwayne ja Channing.
Jos kirjottasit mulle pari lyhyttä raporttia? Palkkio on huomattava.Mitähän mä tekisin?
Jos kirjottasit mulle pari lyhyttä raporttia? Palkkio on huomattava.
Pääsiäistipuille munaa, höhöhöhhööö. Lauantaina taas epätoivosia vonkauksia vol. 3Mitäs pakkislaisten pääsiäinen vaihtuu, paskoja muna vitsejä yms?
Sitten voiskin palata todellisuuteen ja miettiä mitä oikeesti tekis loppuelämällä...
Saattaapi olla. Ite vois alottaa oikeastaan pohdiskelun siitä miten helvetissä sais oikeesti nukuttua, tällä menolla vlopun pohdiskelut=loppuelämä.Täs iäs rupee olemaan mietiskelyt vähä vakavampia.
Naiset yleensä vonkaa mua, mutta tasa-arvon vuoksi ajattelin sitä itsekkin harrastaa. Baarissahan sitä.Mistä sä Jeba oikeen löydät noita vongattavia. Kerro välittömästi mullekki.
Naiset yleensä vonkaa mua baarissa.
Herrantähden! Tollanen menny ihan ohi. Kiilas heti katsottavien listan kärkeen.
En minä tiiä, musiikki siellä kovaa soi ja valot vilikkuu, istun vaan orpona ja naiset repii väkisin lattialle. No can do.Kyllon varaa! Jos mua naiset vonkais baaris niin mun baarissakäyntien määrällä olisin jo kolmenkymmenen kans naimisis. Tai sitte käyn vääris baareis. Käytkö sä vilkkuvalo vai pystäreis?
Nää on tosiaan lyhyitä. Suunnilleen 2 x 10 sanalla kun selittää parista vierailusta, jotka käsitteli materiaalien testausta. Mutta kun ei vaan kiinnosta!Mun kirjallisilla ansioilla saat saranrosentin vakuuden että ne ovat lyhyitä. Nimim. päättötyö kansilehdet ym. liitteet mukaan laskettuna 14sivua.
Harmi kun oon lauantaina kiinni, oisin lähteny sun kanssas. Oon aika taitava wing(wo)man. Ihan kovinkaan usein ei ole metsällä olleet kaverit jääneet ilman seuraa, kun mä oon ollu mukana.Pääsiäistipuille munaa, höhöhöhhööö. Lauantaina taas epätoivosia vonkauksia vol. 3
Naamattu – kaikkien leffoista epätietoisten sankari.Ois menny mullaki ohi mut kaveri linkitti faceen mulle kuvan noista ja valaisi asiasta.
Elämä helpottuisi huomattavasti, jos pystyisi käyttämään liettä ja uunia samanaikaisesti. Kuolen nälkään. En voi heittää kalaa uuniin, koska perunat kiehuvat vielä. :(
Täh? En tajuu...Pikainen gallup Laylan uudesta avatarista, onko eteenpäin menty vai ei? Mitä raati sanoo?
Huolestuttavaa! Ehkä et vaan osaa? Ootko kenties maannu väkisin?
Mikäs sun hellassa on vikana?
Eteenpäin, mut mulla onkin joku fiksaatio vähän erikoisemmista hiusväreistä. Tämmönen on parhautta:Pikainen gallup Laylan uudesta avatarista, onko eteenpäin menty vai ei? Mitä raati sanoo?