Utin abc on outo paikka..
Tuuliruusu on jännempi. Mulla seiso äsken tossa kahvijonossa meinaa. Enkä tiiä miks ku myyjänäki sellanen jäätävä mummo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Utin abc on outo paikka..
panis maata.
On se aina mukavaa olla lentokentällä ja Schiphollissa ihan viihtyy kunnolla. Nätisti nousi mieliala heti kun pääsi lentokentälle, ja tietää, että kohta pääsee lentää.

Miestenhakkaajatoppi päälle, salille ja sitten leffateatteriin!Loma. :haart:

Mitä leffaa teatterissa pukkaa?
Nyt tuli sitten suoritettu toi autokoulun II-vaihekin pois alta. Ei tartte enää sellasistakaa murehtia.![]()

Nyt tuli sitten suoritettu toi autokoulun II-vaihekin pois alta. Ei tartte enää sellasistakaa murehtia.![]()
Itse hain lykkäystä aikoinaan ja suoritin vasta 21-vuotiaana kakkosvaiheen. Muistan elävästi, kuinka näsäviisas ajorataopettaja selitti jotain mukanokkelaa paskaa meidän oppilaiden seisoessa ympärillä menettämässä elämänhalumme. Oli muuten aidosti yksi huonoimpia päiviä elämässäni.
Pääsen täältä saatanan töistä ni linnottaudun kotiini ja käyn ehkä saunassa, mutta muuta en tee!
Olin mennessä hiukan skeptinen, mutta joudun myöntämään, että tykkäsin. Mutta mä nyt oonkin nainen ja me käsittääkseni tunnetusti tykätään ihan vääränlaisista leffoista.Toi Putous-näyttelijöitten elokuva kuulostaa jo pelkän kuvauksen perusteella aika suurelta paskalta... Ei sais arvostella, kun ei ole nähnyt, mutta näin se nyt vaan on.