Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennakkoilmoittaudun tässä ja nyt. Esitän treenitoiveiksi ainakin 40 kappaletta ukemeja putkeen sekä kyykkykävelyä tatamin ympäri. Jooko, jooko?

Nyt akka JUMALAUTA!!! Turpa kiinni. Viime reeneissäkin sain kärsiä sun suuren suusi takia. Revin sulta käden irti ens kerralla. Paitsi että en revi, koska makaat kuitenki mun päällä. Mutta mukana ollaan silti! Pahaa oloa, mikäpä sen mukavampaa.

Nyt akka JUMALAUTA!!! Turpa kiinni. Viime reeneissäkin sain kärsiä sun suuren suusi takia. Revin sulta käden irti ens kerralla. Paitsi että en revi, koska makaat kuitenki mun päällä. Mutta mukana ollaan silti! Pahaa oloa, mikäpä sen mukavampaa.

Oikea asenne tuolla Spindilla. "Thank you sir, may I have another?". Vähän sama juttu kun jos ravintola mainostaa erityisen tulista annosta, niin vaikka vesi valuu silmistä, naamaa punottaa ja suuta polttaa, pitää vittuilla että eikö tulisempaa ole

Ennakkoilmoittaudun tässä ja nyt. Esitän treenitoiveiksi ainakin 40 kappaletta ukemeja putkeen sekä kyykkykävelyä tatamin ympäri. Jooko, jooko?

Varautukaa siihen, että olen todennäköisesti surkeasti menneiden kisojen jälkeen tavallistakin ilkeämpi. Alkulämmittelynä saattaa siis olla esim. sata burpeeta minun tahdissa.

Pidetään pari jäätelömiittiä tässä välissä, niin saadaan sua vähän lihotettua ja samalla kavennettua meidän painoeroa, jottei mene pelkästään sun päällä löllöttelyksi koko treeni. :D Mä syön sitten vaikka niitä fitnessporkkanoita vaan.

Tehtiin muuten yksi päivä futiksessa sitä kottikärrykävelyä - paljon iisimpää, kun eivät kädet olleet hapoilla jo valmiiksi. Ensi kerralla tätä alkulämpäksi sitten, Judis.

Oikea asenne tuolla Spindilla. "Thank you sir, may I have another?". Vähän sama juttu kun jos ravintola mainostaa erityisen tulista annosta, niin vaikka vesi valuu silmistä, naamaa punottaa ja suuta polttaa, pitää vittuilla että eikö tulisempaa ole

Noh, kyllä minä taisin siellä jonkin verran marmattaa ja känistäkin. Ukemeita tehdessä ei voinut enää katsoa Judista silmiin, kun olisi alkanut naurattaa oma toivottomuus, mikä taas olisi yllyttänyt Judista entisestään. Mutta tosiaan ihan kiva vetää välillä kunnon treenejä, tunteepahan tehneensä jotain.

Varautukaa siihen, että olen todennäköisesti surkeasti menneiden kisojen jälkeen tavallistakin ilkeämpi. Alkulämmittelynä saattaa siis olla esim. sata burpeeta minun tahdissa.

Käy, voin minäkin sitten kuittailla juostessa löysinä heiluvista kätösistäsi, kun tiedän kovaa kyytiä olevan joka tapauksessa tulossa. Pysymme Kairan kanssa sinun tahdissasi ehkä 1,5 burpeen verran.

Ei enää mitään makeaa (karkkeja, kakkua tms..) meikäläiselle :urjo:. Taidan huomenna käydä hankkimassa kuukausi kortin salille.

Voi pippeli sentään näitä koulujuttuja. Eikö aikuinen mies vois jo lopettaa tämmöset touhut.

*haukotus*
Vähän salia, kuuma suihkua ja nyt on sit ihan kuitti.
Tulisko joku pelaan mun kaa vaik Trivialia tai Aliasta? Ois kiva olla sosiaalinen, mutten jaksa lähtee minnekään.

Back
Ylös Bottom