Layla
Nakusamurai
"Kuka käski mennä alasti nukkumaan?"Älä nuku ikkuna auki ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Kuka käski mennä alasti nukkumaan?"Älä nuku ikkuna auki ;)
Oon pohtinut välillä, että ootkohan sä ollu yhtään ylpeä musta kun olen käynyt hiihtämässä.
En ole. Ei minun suosiooni noin helpolla luikerrella. Katsotaan SM-kisojen jälkeen, jos järjestän halukkaille taas hieman pahaa oloa.
Ennakkoilmoittaudun tässä ja nyt. Esitän treenitoiveiksi ainakin 40 kappaletta ukemeja putkeen sekä kyykkykävelyä tatamin ympäri. Jooko, jooko?
Nyt akka JUMALAUTA!!! Turpa kiinni. Viime reeneissäkin sain kärsiä sun suuren suusi takia. Revin sulta käden irti ens kerralla. Paitsi että en revi, koska makaat kuitenki mun päällä. Mutta mukana ollaan silti! Pahaa oloa, mikäpä sen mukavampaa.
Ennakkoilmoittaudun tässä ja nyt. Esitän treenitoiveiksi ainakin 40 kappaletta ukemeja putkeen sekä kyykkykävelyä tatamin ympäri. Jooko, jooko?
Nyt akka JUMALAUTA!!! Turpa kiinni. Viime reeneissäkin sain kärsiä sun suuren suusi takia. Revin sulta käden irti ens kerralla. Paitsi että en revi, koska makaat kuitenki mun päällä. Mutta mukana ollaan silti! Pahaa oloa, mikäpä sen mukavampaa.
Oikea asenne tuolla Spindilla. "Thank you sir, may I have another?". Vähän sama juttu kun jos ravintola mainostaa erityisen tulista annosta, niin vaikka vesi valuu silmistä, naamaa punottaa ja suuta polttaa, pitää vittuilla että eikö tulisempaa ole
Varautukaa siihen, että olen todennäköisesti surkeasti menneiden kisojen jälkeen tavallistakin ilkeämpi. Alkulämmittelynä saattaa siis olla esim. sata burpeeta minun tahdissa.
Mulla on pää kipeä. Ja tekee mieli pitsaa.
Ei oo pää kipee, mutta pillua tekis mieli.