Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näytti varmaan tyhjältä haarovälissä? Njaa, kai mää vetäydyn -huoh, puuron ääreen. Tässä odottais jo kevätkiristelyä, mutta jos tän kuun vielä loppuun jaksais läskeillä. Ei jaksaisi oikeen syödä.

Ei mun pohkeita oikeesti vois kuka tahansa hieroo, oikeat hierojat vaan. Mutta hienon keskustelun saitte aikaseks. On se kuitenki hieno tunne, ku heittää löylyä ja nojaa vähän eteenpäin, kyynärpäät lepää polvissa. Syvä huokaus samaan tahtiin sihisevän kiukaan kanssa. Hiki tippuu nenänpäästä lauteelle. Silmät aukeaa ja katse etsiytyy jonnekin varpaiden alueelle. "Varpaankynnet vois leikata. Ja säärikarvatki taas ajamatta."

ku heittää löylyä ja nojaa vähän eteenpäin, kyynärpäät lepää polvissa. Syvä huokaus samaan tahtiin sihisevän kiukaan kanssa. Hiki tippuu nenänpäästä lauteelle.

Mulla iskee just tuossa vaiheessa jostain syystä aina valtava yksinäisyyden tunne.

Senköhän takia mulla on tunne että kaikki on niin päin vittua ku saunon niin vähän? Helvetti.

No ei siitäkää mitää tulisi jos sielä usein kävis masistelemas. Mulle riittää ainaki kerran kaks kuukaudes.

Eikös saunan pointti olekin se yksinäisyys ja rauha? Niinku mettätöissä

Saunassa on kyllä ihmeen kivaa yksin. Siellä kuumassa ja kosteassa ei vaan jaksa olla sosiaalinen. Itse yleensä käperryn palloksi ja pistän silmät kiinni, en siis kaipaa juttuseuraa saunoessani. Toki joskus on kivaa tyttöjen kanssa pistää oikeen saunailta pystyyn, mutta tämä on sitten näitä pari kertaa vuoteen-juttuja.

Back
Ylös Bottom