Ainaki kakkosen.
Kiitos. Nauroin ensimmäisen kerran tällä viikolla. En ole siis masentunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainaki kakkosen.
No kyllä sussa silti jotain on vialla jos tolle nauroit.Kiitos. Nauroin ensimmäisen kerran tällä viikolla. En ole siis masentunut.
Sää oot ikääntyny! Onnea?Mulla on ihan tyhmä huumorintaju. Puhuttiin tossa yhden hepun kanssa noista aseista tossa mun lajissa ja ehdotin hälle Anschutzia. "Ätsiuh," totesi hän ja Kaira hörötti ääneen. Kyllä mä oon heleppo kohe kun pittää naurattaa.
Sää oot ikääntyny! Onnea?
Mitään en myönnä. Mutta lättyjä söin perjantaina.
Tulee vähän kiinteämpiä niistä. Lisukkeet (hillot, jädet) oman maun mukaan.Kiitos. Nauroin ensimmäisen kerran tällä viikolla. En ole siis masentunut.
Mua vaan naurattaa kaikki ja kokoajan, yliväsymystä.
Mua vaan naurattaa kaikki ja kokoajan, yliväsymystä.
No niin, tulihan se selitys tälle tilalle. Kiitos tohtori Vokot!Äänestän silti hulluutta. luovaa hulluutta
Auringonvaloa saisi tulla enemmän, niin ei olisi tämä olo joka päivä kuin maansa myyneellä ja rahansa juoneella.Tervetuloa kerhoon, kiva kerho on tämä. Oon kikattanu ja käkättäny kippuralla tyhmille jutuille. :lol2:
Auringonvaloa saisi tulla enemmän, niin ei olisi tämä olo joka päivä kuin maansa myyneellä ja rahansa juoneella.
Saisinko yhden annoksen sellaista tähän pöytään, kiitos.Äänestän silti hulluutta. luovaa hulluutta

Minkä auringon?! :DJep! Mie oon taas kevään ja auringon tullen alkanu heräämään tästä talvihorroksesta ja -vitutuksesta.
Hartiahierontaa! Mulle! Nyt! Kiitos.