Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on ihan tyhmä huumorintaju. Puhuttiin tossa yhden hepun kanssa noista aseista tossa mun lajissa ja ehdotin hälle Anschutzia. "Ätsiuh," totesi hän ja Kaira hörötti ääneen. Kyllä mä oon heleppo kohe kun pittää naurattaa.

Mulla on ihan tyhmä huumorintaju. Puhuttiin tossa yhden hepun kanssa noista aseista tossa mun lajissa ja ehdotin hälle Anschutzia. "Ätsiuh," totesi hän ja Kaira hörötti ääneen. Kyllä mä oon heleppo kohe kun pittää naurattaa.
Sää oot ikääntyny! Onnea?

Mitään en myönnä. Mutta lättyjä söin perjantaina.

Liitteet

• lettusii.webp
    lettusii.webp
    35,8 KB · Katsottu: 281
Mitään en myönnä. Mutta lättyjä söin perjantaina.

Just lupasin tänään paistaa lättyjä, mut aattelin tehdä niistä protskuversioita. :) Tulee vähän kiinteämpiä niistä. Lisukkeet (hillot, jädet) oman maun mukaan.

Mua vaan naurattaa kaikki ja kokoajan, yliväsymystä.

Äänestän silti hulluutta. luovaa hulluutta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin, tulihan se selitys tälle tilalle. Kiitos tohtori Vokot!
Tervetuloa kerhoon, kiva kerho on tämä. Oon kikattanu ja käkättäny kippuralla tyhmille jutuille. :lol2:
Auringonvaloa saisi tulla enemmän, niin ei olisi tämä olo joka päivä kuin maansa myyneellä ja rahansa juoneella.

Auringonvaloa saisi tulla enemmän, niin ei olisi tämä olo joka päivä kuin maansa myyneellä ja rahansa juoneella.

Jep! Mie oon taas kevään ja auringon tullen alkanu heräämään tästä talvihorroksesta ja -vitutuksesta.

Onneksi on olemassa noita tietokonenörttejä. Thank god. Tosin se nauroi mulle kun ihmettelin miksi mun vanha sotaratsu ei jaksa pyörittää HD-videota jota kuvailin.
Joutuu tässä tietämyskonekauppaan-->

Saisinko yhden annoksen sellaista tähän pöytään, kiitos. :)

En olis uskonu sanovani, että olispa mulla luottokorttilasku... Tämä outo kommentti irtosi, kun tajusin kyllä saaneeni ja hukanneeni sen laskun johonkin ja eräpäivä on muistaakseni huomenna. Suoritan siis muutamia kuviokellunnan liikkeitä ja sovellan. Ei ne mua varmaankaan hirteen siitä pistä. Ikuiseen velkavankeuteen korkeintaan. On se herkkua olla köyhä opiskelija :D

- - - Updated - - -

Jep! Mie oon taas kevään ja auringon tullen alkanu heräämään tästä talvihorroksesta ja -vitutuksesta.
Minkä auringon?! :D

Back
Ylös Bottom