No okei, puhut asiaa. Saanko mä puhuu jalkaprässistä?Hei, vittu pohjetreeni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No okei, puhut asiaa. Saanko mä puhuu jalkaprässistä?Hei, vittu pohjetreeni.
No okei, puhut asiaa. Saanko mä puhuu jalkaprässistä?
Mee treeniosiolle hikoilemaan.
Hyh helvetti, en varmaan mee. Ne on ihan hulluja siellä, väittelevät kaikesta mahollisesta ja varsinki mahottomasta. Eilen kävin siellä huuteleen eikä siitä tullu ku sanomista. Ja Archey tais vähän suuttua mulle kun pilasin niiden turhan ja tarpeettoman väännön sanomalla jotain sopimatonta ja ehkä myös loukkaavaa.Mee treeniosiolle hikoilemaan.
Ephe, kuinka pitkä sä oot?Ootte kuin Pekka ja Pätkä, ilman Pekkaa ja Pätkää.
Hyh helvetti, en varmaan mee. Ne on ihan hulluja siellä, väittelevät kaikesta mahollisesta ja varsinki mahottomasta. Eilen kävin siellä huuteleen eikä siitä tullu ku sanomista. Ja Archey tais vähän suuttua mulle kun pilasin niiden turhan ja tarpeettoman väännön sanomalla jotain sopimatonta ja ehkä myös loukkaavaa.
Mitäs sä nykyään hommailet? Ookko saanu jo vosun narrattua itelles?Böööhöhöhöööö! Kunnon käpsä.
Mitäs sä nykyään hommailet? Ookko saanu jo vosun narrattua itelles?
Sun pitäis vaikka tuo Daiina jotenki hurmata.Minäkö vosun? Hohhoh, yeah right.. Lähinnä rapsuttelen kotona palleja.
Sun pitäis vaikka tuo Daiina jotenki hurmata.

Eiks sil daisaril oo jo joku ruma mies.
Ai kauppaa? Liikkuuks tääl rahatki :thumbs: Mäki voisin ruveta maksulliseks jos joku haluis ees maksaa.
Kassavirrat voi kääntää ihan hyvin tänne suuntaan.Vähän kitkerä toi Daisuke.

Mitään en susta maksais.Eiks sil daisaril oo jo joku ruma mies.
Ai kauppaa? Liikkuuks tääl rahatki :thumbs: Mäki voisin ruveta maksulliseks jos joku haluis ees maksaa.
Nyt kyllä naurattaa :D Ei Daiina pahalla, mutta Ephen maailmankatsomuksellisesta näkökulmasta sä oot ehkä vähän kitkerä.Vähän kitkerä toi Daisuke.