Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös täällä pakkiksella ollut joku sankari, jolla oli saatana uimapatja ja kelmutetut Aku Ankat suihkussa.

Jotain toista tuntia magoilee siellä.

Täältä löytyy yhtä sun toista.. :lol2:

En mäkää oo ymmärätny mitä ikävää ikävässä on? Sillon harvoin jos mulla on jotain ikävä oon ainaki hemmetin iloinen ku on joku jota ikävöidä. Yleensä ei oo ketään ketä ikävöidä.

Äärimmäisen hyvä pointti. Heti tuli parempi mieli :)

Ei pidä paikkaansa. Yksin kun käy, niin se on maksimissaan viisi minuuttia. Muijan kanssa menee sitten "pikkasen" pidempään.

Jos se sun muijas kävis yksin siihen lisäksi, niin eikö sillä menis vielä pidempään? Ite en myöskään harrasta lotrailua, ihmettelevät miten nopiasti selviää. :D Joo-o, jäinpä läskeilemään sit kotiin ku ei tarkene! Pitää kai joskus levätäkki ja jäädä kuunteleen musaa rauhassa (tekosyy). :rolleyes:

Ei suihkua kannata jättää valumaan :pano:n ajaksi. Menee vettä nenään ja hukkaan.

:)

Voiko suihkussa käydä muka useampikin ihminen kerrallaan?:wtf:

Sopu sijaa antaa ja köyhät kyykkyyn?

VOII EIIIII MIKĂ„ HĂ–PĂ–NASSUSULOINENPIKKUPALLUKKA!!!!! AWWWWWW!!!!!! :haart::haart::haart:

Uutisissa siis näytettiin Halosen uusi kisumirri. :)

Mitä mä teen, no minä viinakaapille meen... Haistakoon veen, jos joku perkele puuttuu mun juomiseen!

Ei muutako kaverin kanssa kalajakauppaan ja viikonloppu voi alkaa :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten sä sielä suihkus peseydyt? Pervo!
Vedellä. Oheistoiminnot voi tehdä ilman vettä, kuten jo mainitsin. Tosin oheistoiminnoissa tulee hiki. Niiden jälkeen toinen henkilö voi ystävällisesti saippuoida selän sun muun... Ja sitten...

Ei jatketa tästä aiheesta enää tai mää joudun meneen Panettaa-ketjuun... :jahas:

Peseydyttekö jonkun tietyn kaavan/järjestyksen mukaan?

Mun pitää aina tehdä kaikki tietyssä järjestyksessä, tai menee aivot solmuun.

Vedellä. Oheistoiminnot voi tehdä ilman vettä, kuten jo mainitsin. Tosin oheistoiminnoissa tulee hiki. Niiden jälkeen toinen henkilö voi ystävällisesti saippuoida selän sun muun... Ja sitten...

Ei jatketa tästä aiheesta enää tai mää joudun meneen Panettaa-ketjuun... :jahas:

Jaa onko se noin kivaa? Kerro lisää meille kokemattomille.

- - - Updated - - -

Peseydyttekö jonkun tietyn kaavan/järjestyksen mukaan?

Mun pitää aina tehdä kaikki tietyssä järjestyksessä, tai menee aivot solmuun.

Eherottomasti.

Nuorena se on vitsa väännettävä.

Ajattelin vain tuosta järjestyksestä, että itellä jos pesee vaikka naaman ja hiukset epähuomiossa väärässä järjestyksessä, niin tulee sellainen olo kuin ydinohjussiilot unohtu auki.

Back
Ylös Bottom