Sillaihan se on kivempiki, karsiutuu ne paskan tärkeet pois
Niiltä sais muutenkaan mitää kivoja synttärilahjoja
Niiltä sais muutenkaan mitää kivoja synttärilahjojaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niiltä sais muutenkaan mitää kivoja synttärilahjojaKsiina, eikö niiden lähisukulaisten pitäis olla jo tottuneita? Mulla ainaki kaikki ymmärtää, eivät ehkä halua olla tekemisissä mun kanssa tai julkisesti myöntää tuntevansa (saati olevansa sukua...), mutta sitten löytyy niitä yhtä kaheleita sukulaisia, joiden kanssa sujuu hyvin. :D
elis isis sille stand upille ei ole estettäOon pitänyt hyvin kulisseja yllä! Esimerkiksi 75 vuotiaan kummitädin luona en kiroile koskaan.
Nooo,muiden sukulaisten kanssa ei sitten pidetäkään yhteyttä! :D
elis isis sille stand upille ei ole estettä
Niin.. Totta. Perskeles, pitääpi keksiä parempi tekosyy.
Ja kummitädiltä saan aina rahaa lahjaksi. Ihan paras <3
Nykypäivänä arvostaisin villasukkia ja rahaa tai sitte jos mielummin ois jottai käsintehtyä ni se ois kova hommeli. Ärsyttää ku tulee joskus niitä juoppohullun päiväkirjoja ku joku kuulee et mä luen, ku sitä just en lue. Tosikko luonne siis....
Hehe, niillä saa rispektiä sit kirjahllyssä, kun joku vieras kyylää mitä kaikkea luet. Villasukat on kaiketi semmonen katoava luonnonvara, et niitä kannattaakin arvostaa. Miten muuten, onko tauti yhtään helpottanu?