Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeah! Loppuvuosi onkin sitten lomaa...

Katos, yön kuningas tuli paikalle. Koko loppuvuosi, mitäs sä taas duunasitkaan, opiskelit?

Koska alkaa oleen kunnon massat? kuvat?

edit: Kipi,......

ime mun munaa ja vikise huora

edit2: Tolla 10e/h voit vetää itteäs käteen

Viimeksi muokattu:
Jahas, sitä vois lähtee vaikka mantraa harrastamaan jos sitä sais unen päästä kiinni...

Luuhuu-seeheeerss... Näkyillään joskus joulun aikaan sitten uudestaan. Panen kipin mutsia aika huolella siiihen asti, joten kädet on aika täynnä töitä....

Hyvää yötä teille.

Katos, yön kuningas tuli paikalle. Koko loppuvuosi, mitäs sä taas duunasitkaan, opiskelit?

Koska alkaa oleen kunnon massat? kuvat?
Lepo vaan, mitkä massat?Saiskin sellaset kunnon massat...eikös ne ole täällä kaikilla työn alla;)
Autoja maalailen...

Kato moro.

Unille lompsis, suunniteltu 0600 herätys vaihtu kyllä -> 0700.
Öitä vaan!nyt vois tulla joku päivä reenailee sinne sun hoodeille kun on lomaakin..

Öitä vaan!nyt vois tulla joku päivä reenailee sinne sun hoodeille kun on lomaakin..
Onnistuu toki, melkeen ihan mikä päivä/aika passaa mullekin kun ei ole kellokorttihommissa. Ollaan kaapeleissa.

edit: ny sinne unille, moro.

Minkä takia mä nään kaikissa posteissa sarkasmia...?
Töissähän on kivaa...

sedit69: Mitäs tänä yönä tehtäisiin?

Viimeksi muokattu:
no se johtuu siitä kun viimeöinä mua on vedetty niin lujaa suusta takaraivoon...

Ei oo naisia näkynyt (p. Nejma). kai ne viimeyönä pelästy ja nyt nuq...

Voitais tehdä jotain piristävää?

Back
Ylös Bottom