Tai miksipäs ei vaikkapa pakkiksen muijista ;) ?Tai parempi idea: Vastaava kalenteri pakkiksen pojista! Menisi takuulla hankintaan ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai miksipäs ei vaikkapa pakkiksen muijista ;) ?Tai parempi idea: Vastaava kalenteri pakkiksen pojista! Menisi takuulla hankintaan ;)
Totta!Harmi kun niin harvassa paikassa on bluesia tarjolla.
Tänään kattoo hobittia, onneksi jo iltapäivällä. Ensin hoidettava kuitenki sali alta.
Tänään suuntana Lahti!
Tuli näköjään pitämättöminä lomina reilu viis tonnia kuun lopussa.
En valita.
Taas? Käyksä tääl panemassa vai mitä vittua? Jaa nii jotain lätkää tietty möh. :jahas:
Totta!
Hyvää bluesia suomessa tarjotaan ääriharvoin ja bluesiakin vain harvoin. Tavastialla nyt jokunen keikka vuodessa taitaa olla, mutta muuten en ole oikein nähnyt. Täytyy varmaan alkaa enemmän kyttäämään itsekkin, mahtavaahan se on kuunnella.
Huomenta! Oli aika levoton yö. Näin unta, jossa olin suihkussa kolmen pakkislaisen tytön kanssa. Yksi kehui vuolaasti suihkusaippuani miehekästä tuoksua, toinen kärsi suunnattomasta ketutuksesta sotkettuaan peilin hammastahnapisaroilla ja kolmas ylläpiti keskustelua toimien samalla pyyhenaulakkona :D
Mäkin näin unta eräästä pakkislaisesta miehestä, joka on jo vanha tuttu täältä. Oltiin yhdessä jossain kämyisessä lomakohteessa, jossa ei motellihuoneessa ollut vessanpönttöä. Jouduin kakkimaan roskikseen, ja lisäksi vielä täytin sen vedellä koska olen intohimoinen pillupuhelimen ystävä. Sitten vasta keksin, että mitäköhän se kaveri miettiin, kun löytää pökäleitä roskiksesta vedessä lillumasta. Olin samalla kauhuissani ja hysteerisen huvittunut. Petite voisi tulkita tämän unen. :DHuomenta! Oli aika levoton yö. Näin unta, jossa olin suihkussa kolmen pakkislaisen tytön kanssa. Yksi kehui vuolaasti suihkusaippuani miehekästä tuoksua, toinen kärsi suunnattomasta ketutuksesta sotkettuaan peilin hammastahnapisaroilla ja kolmas ylläpiti keskustelua toimien samalla pyyhenaulakkona :D
Ykkönen on luultavasti Grandie, kakkonen selkeästi Foxy ja kolmas Daiina.
Ensimmäinen meni pieleen.