Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla tuli vähän stoppi maksalaatikon kanssa kun vedin yhessä välissä jatkuvasti töissä evääksi. Se on jännä että toisiin hyviinkin makuihin kyllästyy yllättävän äkkiä ja toisiin ei koskaan. Kuten roiskeläpät ja suklaa :kuola:

"Vattu ja kaakao ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin!"
Mehukeittoa psylliumilla, vatuilla ja kaakaonibseillä. :haart:

Lopputuloksen hyvyydestä en anna takuuta, mutta tietysti mä parhaani yritän.

Led Zepukka soi täällä ja kroppaa rullailen putkella, on se ilta niin ihanaa. Äsken kiertäjäkalvosin jumppaa kuminauhalla ja pikkukässärillä. Näiden kahden lihashuollon väliin mahtui kahden leivän syöminen sekä nauraminen JP Fuxin ja Weakin kommenteille Fuxin päivyrissä :D

^Sainko mä pisteitä, ku tarjosin kainaloa ja hierontaa?

Siistiä :hyper: Onneks oon kuitenki niin hyväuninen että saan pienessä ropinassaki nautittua nautinnolliset yöunet.

Siistiä :hyper: Onneks oon kuitenki niin hyväuninen että saan pienessä ropinassaki nautittua nautinnolliset yöunet.

Mä nukahin tänään duunissa kesken töiden. Heräsin siihen kun työkalut kolisi käsistä lattialle.

Just pirteä päivä oli.

Blaablaablaa. Blaablaablaa.

:face: Vituttaa. Eikä oo ees mitään syytä.

Back
Ylös Bottom