Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli sunnuntaina aika makia päivä, piparitaikinaa nomnom. Puolikkaan paketin oon jo syöny :D
Mä voisin kanssa seuraavan mättöpäivän viettää piparkakkutaikinan ja rakkaan Aino -jäätelön parissa.
Alkaa kuola jo valua pelkästä ajatuksesta. Himppasen yli 3000 kaloria :D

Mä voisin lämmittää tänään maksalaatikon! :kuola: Ja käyn saunaski, uimahallilla, ei olutta.

tosi kiva kun kävin tuolla minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin? keskustelussa ja siellä oli alastoman naisen kuva että kiitos vaan työkaverit vähän katto että mitä vittua toi catwoman duunaa :face:

Boikotoin joulua, joten olen päättänyt olla koko joulunajan ns piparistakieltäytyjä. Enkä aio sortua vaikka olisi kuinka makoisaa ja kauniisti koristeltua tarjolla.

tosi kiva kun kävin tuolla minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin? keskustelussa ja siellä oli alastoman naisen kuva että kiitos vaan työkaverit vähän katto että mitä vittua toi catwoman duunaa :face:

Älä huoli, ne taitaa jo tietää että oot vähän "erilainen".. :D

Boikotoin joulua, joten olen päättänyt olla koko joulunajan ns piparistakieltäytyjä. Enkä aio sortua vaikka olisi kuinka makoisaa ja kauniisti koristeltua tarjolla.

Tahtoisin yhtyä tähän.

Niin niin.. :rolleyes:

Tahtoisin yhtyä tähän.

Muttet kuitenkaan yhdy. :D

Edit. Muistin just, että kohta on ruoka-aika ja miulla on quinoaa ja kalkkunaa kasviksilla! Njam!! :D

Back
Ylös Bottom