Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kombosti: Ihan sama, pikkupöksyt kuitenkin. Ei lenkkimakkara vilahtanut.
KipiI: vanha, irstas ja ryppynen kullinvenyttäjä, missä olet ollut?

:haart:Menit baariin 23.02, koska luulit saavasi kerrankin elämässasi pildee. Väsyit jahtaamiseen tunnin jälkeen. Pidit hauskaa muuten vaan, löysit yksinäisen naisen 01.31 ja tyydyit siihen. Olitte saaneet jutun luistamaan, mutta hän paljasti olevansa mies ja silloin tajusit olevasi helvetin kännissä.
Kävelit 02.43 kotiin tai tulit taksilla, laiska paska. Kotona runkkasit ja piristyit. Tulit pakkikselle, koska tiesit minun kyselleen taas sinua.
Ei kun mä pelasin assassins creediä muna pystys :D On se niin hieno.
Voisiksä Reinzell olla tänä iltana mun oma milf? Laitetaan sulle peruukki ja mekko. Ajat karvat perseestäs. Vällykäärmeeni sihisee jo ;)
Ensin pidetään suurPakkisOpen-assholeShaving sessiot.
Vittu mä jaksa teidän kaikkien paska posteja lukea sivukaupalla. Luen aina vaan sun postit.
Miksä muuten reinzell läski valvot joka yö. Mis oot duunis öisin?
Vittu mitä se sulle kuuluu, aja munakarvas ensin niin jutellaan sitten.
Joo, kivaa olla näin suosittu.Huomaatko komposti, miten kuvasi sai aikaan hirveen floodin, että mikään posti ei oo menny ketjuun läpi.?
Eiks se ooki niin, että kaikki homopellet valvoo tähän aikaan pakkiksella ;)Miks ootte viel hereillä, yökyöpelit?