Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei, kyllä mä oon saanut taas ihan tarpeeks tälle illalle.

Öitä vaan kaikille ainakin mun puolesta! :zzzz:

Jos olisin vielä oma entinen itseni, laittaisin tähän väliin jonkin kaksimielisen runoelman, mutta nyt en jaksa.. Nää jutut alkaa mennä alle jopa mun normaalin tason.

Keep up the good work, boys! :thumbs:

(edit: Ja taitaa poikien lisäksi shibakin siellä härskeillä, tuhma tyttö ;))

Onpas täällä nyt hävytöntä puhetta. Jos ensin pidetään kunnon sessiot näin miesten kesken, koska jos tosissaan nussitaan niin naiset on vain tiellä. Sen jälkeen pidetään pakkisOpenFree-sessions johon Shiballa on vip-passport osallistumisPAKKO.

edit: Kyllä me Wintsukin voidellaan panokuntoon, se on meidän harjoitusreikä...

Ette te enää huomaisikaan minua kun siellä testosteronin ja hien hajussa painisitte karhujen tavoin, kiiltävät raajat toisissaan liuskahdellen ja orgastisia karjahduksia päästellen...

Ei, vaan perskarvat.

Ensin pidetään suurPakkisOpen-assholeShaving sessiot.

Ette te enää huomaisikaan minua kun siellä testosteronin ja hien hajussa painisitte karhujen tavoin, kiiltävät raajat toisissaan liuskahdellen ja orgastisia karjahduksia päästellen...

Sain hirveen FlashBacking ja taisin kiihottua. Kyllä sut huomattais, me ollaan herrasmiehiä.

Viimeksi muokattu:
Miten musta tuntuu, että tämä triidi suljetaan vielä joskus näiden härskiyksien vuoksi...

Meetkö petiin? Onko tilaa vielä yhdelle?

Mö oon jo Columbun peiton alla... Läppäri sylissä ja kolmas jalka puutteessa.

Ensin pidetään suurPakkisOpen-assholeShaving sessiot.

Sain hirveen FlashBacking ja taisin kiihottua. Kyllä sut huomattais, me ollaan herrasmiehiä.

:kuvia:

Saisin sääliseksiä niinkuin aina ennenkin. :D Se kuka vetää lyhimmän tikun joutuu olemaan meikäläisen kanssa :lol2: Muut lyö käsiään yhteen ja nauraa ivallisesti.

Miten musta tuntuu, että tämä triidi suljetaan vielä joskus näiden härskiyksien vuoksi...
Älä sano tuota ääneen!

Eikös nyt oo jo pienten poikien nukkumaanmenoaika?

(Ei sillä, noiden mun kuvien jälkeen on turha mun sanoa ketään pieneksi)
Mö oon jo Columbun peiton alla... Läppäri sylissä ja kolmas jalka puutteessa.
MITÄ?! Kirjoitit mun nickin oikein!

:kuvia:

Saisin sääliseksiä niinkuin aina ennenkin. :D Se kuka vetää lyhimmän tikun joutuu olemaan meikäläisen kanssa :lol2: Muut lyö käsiään yhteen ja nauraa ivallisesti.

Sillä tikulla se joutuis sua tökkiin. ;)

Älä sano tuota ääneen!

Eikös nyt oo jo pienten poikien nukkumaanmenoaika?

(Ei sillä, noiden mun kuvien jälkeen on turha mun sanoa ketään pieneksi)MITÄ?! Kirjoitit mun nickin oikein!

Kato, apinakin oppii kerrasta. Opin siitä väärästä privaviesti osoitteesta :lol2:

Ei muuten ole taidettu vielä kertaakaan täältä viestejä poistaa jos ne on tullu kello 12-06 välisenä aikana:hyper:

Mä voin tällä kertaa ehkä just ja just uhrautua.. Kaverit, you guys owe me one.
Eiku ihan miehekästä painia aattelin. :nolo:
No kyrpä sun kanssas sitten!

edit: Paitsi että Reinzellinhän se pitäis shiban kanssa mennä painimaan, kun muutenkin vetelee lyhintä tikkua. ;););)

Ei muuten ole taidettu vielä kertaakaan täältä viestejä poistaa jos ne on tullu kello 12-06 välisenä aikana:hyper:
Kerta se on ensimmäinenkin... :evil:

Back
Ylös Bottom