Sanot niille notta pitäkää tunkkinne.![]()
En sano mitään, koska pakenen tekemään ruokaa :D Jos alkaa väittää vastaan tollasil körmyil niin ei tiiä mitä seuraa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanot niille notta pitäkää tunkkinne.![]()
Pitäs viikonpäästä täyttää 18, onko se ihan pakko lähteä baariin?

Saapa nähdä pääseekö jo loppuviikosta salille aloittamaan rehabbia. Pitää kai joku trendikäs 1-jakoinen ohjelma ottaa satujumppailuiksi ainakin 1-2 viikoksi. Toiveikas olen, koska olen tänään jo pystynyt seisomaan välillä ihan kohtuullisen pienillä kivuilla. Selkäkipu on niin helvetistä ja lamaannuttaa kaiken toimintakyvyn.
Porukka alkaa heti syyllistämään, kun ei ole joka viikonloppu humalassa :(

Joo mulla ei oikeasti ole _yhtään_ haluja mennä ryyppäämään / baariin. Tuntuu vaan, että se olisi pakko. Kaverit on nyt jonku kuukauden verran koittanut saada mua mukaan, mutta enpä oo innostunu. :D monesti olen itekkin todennut, että paljon enemmän saan kovasta treenistä kun känni-illasta.Ei ole pakko, mutta jos tekee mieli niin mene. Rahaa siellä menee vitusti yleensä. Siksi en käy ja mukavampi päästä lauantaina aamutreeneihin kuin herätä krapulassa joskus kolmelta ;) Tämä mun mielipide sitten vaan, kohta Ephe tai bulkvisti tulee kertomaan omansa...
E: Tasan viikon päästä? Koitan muistaa onnitella![]()

Kyllä se taitaa niin olla, että menen treenaamaan synttäripäivänä ja seuraavanakin. Ihan vaan vittuuksiltaan, vaikka ei edes olisi treenejä.Jos olisin sinä, menisin treenaamaan. Säästyy rahat eikä tarvii potea huonoa oloa, jos fiunaa vaikka sattuis menemään..![]()
Niinpä! Tommosia saisi olla enemmän.Inkku sä oot hieno nainen!
Tavotteena olisi löytää vielä joskus samanhenkinen vaimoke.Todellakin on vaikeaa. Kaverit koittaa kokoajan saada juomaan ja pois bodyhommista. Samallalailla kun jos et polta tupakkaa niin sitä tarjotaan, mutta koitappa saada sitä jos poltat, ei muuten onnistu niin helposti. :D En tajua mikä siinä on.Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen... Kun tuntuu välil jo suht vaikeelt tää nuorena ja tosissaan ottavana miehenä oleminenkin :D Kaikki muut on jossain baareissa, mä vedän jalkatreenit perjantai-iltaan ja lähen himaan mussuttaa raejuustoa 5/5, koska bodarin elämä.
Porukka alkaa heti syyllistämään, kun ei ole joka viikonloppu humalassa :(
Suomessa tuosta et vaan pääse eroon. ;)
Ei ole pakko, mutta jos tekee mieli niin mene. Rahaa siellä menee vitusti yleensä. Siksi en käy ja mukavampi päästä lauantaina aamutreeneihin kuin herätä krapulassa joskus kolmelta ;) Tämä mun mielipide sitten vaan, kohta Ephe tai bulkvisti tulee kertomaan omansa...
Jäi huomaamatta...
Onko mulla jonkin sortin kovan luokan ryypiskelijän maine vai sun silmissä? :D
Kyllä se taitaa niin olla, että menen treenaamaan synttäripäivänä ja seuraavanakin. Ihan vaan vittuuksiltaan, vaikka ei edes olisi treenejä.
Niinpä! Tommosia saisi olla enemmän.Tavotteena olisi löytää vielä joskus samanhenkinen vaimoke.

Ja tuon inkun kehumisen jatkoksi vielä, että Jay Jay on hieno mies :D Voisin muuten tarjota synttäriseuraa, mutta vähän pitkä välimatka...
ryypiskelijä
Hyvä, niin sitä pitää! Paitsi muista pitää lepopäivistä kiinni. ;)
Juu, kyllä miunkin mielestä olisi kiva jos siippa olisi bodymiehiä..
Hyvä kuulla! :D Ja etäonnittelut tulee sitten täältäkin, kukin treenaa sitten "omilla" saleillansa. :P
Nyt kun katoin niin mullahan onkin perkule vielä sunnuntaikin valmentajan määräämä lepopäivä... No maanantaina sitten jalat rääkkiin Jayn 18 synttäreiden kunniaks. Ja meitä bodymiehiä taitaa olla suhteessa enemmän kuin teitä naisia, joten teillä on enemmän valinnan varaa :D :D
En tiiä, jotenkin sun nimi vaan tuli mieleen tuon Ephen kanssa, kun alettiin kaljottelusta puhua :D Taitaa se Fuxikin ottaa aina välillä jotain muuta kuin vettä, joten olisi se kertova taho olla hänkin ;)
Tullu jotenkin aina päihtymystilojen aikana meluttua offtopiccii ja jokapaikkaa niin kovasti, minkälie takia...Huomenna etureidet ja olat. :haart: Ja niinhän se vähän taitaa olla. :P
Noo melko vähän tulee nykyään otettua ku se on nimenomaan mukava herätä selvinpäin ilman oloja. Nyt vaan viimeaikoina kun pimeä syksy on peittänyt maan, on tullu tartuttua pulloon useimmin jo varmaa ku muuten koko vuonnaTullu jotenkin aina päihtymystilojen aikana meluttua offtopiccii ja jokapaikkaa niin kovasti, minkälie takia...