inkku
Amatsoni
Tää jauheliha-makaroni sotku tulee jo korvistakin pihalle..
Vaihda kana-riisiin! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää jauheliha-makaroni sotku tulee jo korvistakin pihalle..
Voin näin kokemuksella kertoa, ettei se toinen jaksa katsella niitä paskoja päiviä kuitenkaan loputtomiin. Itse onnistuin pilaamaan melkein 6v kestäneen suhteen sillä, että luulin toisen jaksavan katsella niitä mun paskoja päiviä loputtomasti. Ei jaksanut katsella ei.
Salilla oli oikeesti iso äijä, varas kolme laitetta per sarja ja sen muija varas toiset kolme.
En viittiny sanoo mitää, oli oikeesti vittu jätti.
Tänää tulee Terminator Pelastus, fak jea!
Olisi tuola pakastimessa kokolihapihvejä ja muita herkkuja, mutta ei jaksa sulatella :(
Omnom ja mumsmums -Ketsupilla :kuolaus: :DTai jauheliha-riisiin
Voin näin kokemuksella kertoa, ettei se toinen jaksa katsella niitä paskoja päiviä kuitenkaan loputtomiin. Itse onnistuin pilaamaan melkein 6v kestäneen suhteen sillä, että luulin toisen jaksavan katsella niitä mun paskoja päiviä loputtomasti. Ei jaksanut katsella ei.
Onko sulla vieläkin niitä paskoja päiviä?
Onko sulla vieläkin niitä paskoja päiviä?
Omnom ja mumsmums -Ketsupilla :kuolaus: :D
Hiippailen joku päivä yönpimeydessä varastamaan sun reseptikirjan...Tuohon kun lisätään vielä 2 salaista ainesosaa niin alkaa olla aika gourmeeta:D
Meillä taitaa olla J..:n kanssa sama akka :D
Hiippailen joku päivä yön pimeydessä varastamaan sun reseptikirjan...

Meillä taitaa olla J..:n kanssa sama akka :D
No höh, ei voi sanoa että "joku yö yön pimeydessä". Siinä on liikaa toistoa ja kuulostaa tyhmältä."...joku päivä yön pimeydessä..."![]()
No perkele! Mistä päättelit? :D Kyllähän 18v tyttö on akka, vai mitä mieltä ovat pakkiksen naiset.