Siinähä ne tärkeimmät asiat kuvassa.
Tissit puuttuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oispa mullakin tollanen tyttö, joka ois tota mieltä...

Oli mullakin epäurheilullinen poikaystävä sinun iässä. Nykyisin valehtelisin, jos väittäisin, ettei urheilullisuudella ole väliä. Haluan, että liikunta yhdistää eikä erota. Oma mies on salilta ja samasta lajista ja osaa tsempata mua paremmin kuin kukaan. Eikä tartte kinastella, että kuinka usein sinne salille saa viikossa mennä :D Mutta siis varmasti tyttöystäväsi on muuten ihana ja sinulle sopiva, parisuhde on niin paljon muutakin.![]()
Oli mullakin epäurheilullinen poikaystävä sinun iässä. Nykyisin valehtelisin, jos väittäisin, ettei urheilullisuudella ole väliä. Haluan, että liikunta yhdistää eikä erota. Oma mies on salilta ja samasta lajista ja osaa tsempata mua paremmin kuin kukaan. Eikä tartte kinastella, että kuinka usein sinne salille saa viikossa mennä :D Mutta siis varmasti tyttöystäväsi on muuten ihana ja sinulle sopiva, parisuhde on niin paljon muutakin.![]()
Tissit puuttuu.
Eipä tuolla persettäkään näytä olevan.Tissit puuttuu.
Mutta salilla ei suudella eikä leperrellä muutakaan. Hellin teko salilla on uhata seksittömyydellä jos sarja tai nosto jää tekemättä. Se on sitä välittämistä se.
Eipä tuolla persettäkään näytä olevan.
Juu niin parisuhde onkin muutakin, mutta tuo olisi kyllä mun mielestä kiva, että tekisi jotain ja olenkin vihjaillut aina välillä, että vois tulla vaikka salille mukaan, mutta ei kuulemma kiinnosta. Noh ei voi pakottaakaan. Ja kun mä taas oon sanonu, että mä en treenejä helpolla skippaa. Se vaan on osa mun luontoa ja tosiaan toi treenaaminen on kivointa miehellekin, mitä housut jalassa voi tehdä... On siis kyllä muuten oikein ihana ja kaikkea, mutta tänään ja eilen on ollu vähän paskoja päiviä mulla eikä hän oo oikein mitään tehnyt sen eteen.
E: en nyt ala jauhaa mun suhteesta sen enempää, koska ketään ei kiinnosta :D
Voisi tuo nainen aloittaa sen kyykkäämisen edes...
Ainahan ne toisten suhteet kiinnostais :D
Mutta olet asian ytimessä tuossa kun sanoit, että toista ei voi muuttaa. Jos ei itseä reeni kiinnosta, niin siinä on turha alkaa patistelemaan. Motivaatio lähtee sisältä. Sun pitää oppia hyväksymään se tyttö sellaisena kuin se on. Pian käy vielä niin, että sille tulee paha mieli kun koko ajan huomauttelet passiivisuudesta. Se ei ole kivaa kummallekaan sitten.
Tai hommaisit sellaisen muijan joka kelpaa sellaisena kuin on. ;)
Tarkoitin tolla kommentilla siis sitä kuvan muijaa. En mä tuota nykyistä menis kamalan helpolla vaihtais. Sen verran hyvä on ollu mulle vaikka mulla onkin jokatoinen päivä melkein paska.