Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä tuli eilen syötyä, pariinkin otteeseen! :( Sekin alkaa maistua aika puulta! :D Olisi tuola pakastimessa kokolihapihvejä ja muita herkkuja, mutta ei jaksa sulatella :(

Edit: Hmm tonnikalaa ja riisiä? Voisi olla iha jeba :P

Voin näin kokemuksella kertoa, ettei se toinen jaksa katsella niitä paskoja päiviä kuitenkaan loputtomiin. Itse onnistuin pilaamaan melkein 6v kestäneen suhteen sillä, että luulin toisen jaksavan katsella niitä mun paskoja päiviä loputtomasti. Ei jaksanut katsella ei.

Onko sulla vieläkin niitä paskoja päiviä?

Salilla oli oikeesti iso äijä, varas kolme laitetta per sarja ja sen muija varas toiset kolme.
En viittiny sanoo mitää, oli oikeesti vittu jätti.

Tänää tulee Terminator Pelastus, fak jea!

Olisi tuola pakastimessa kokolihapihvejä ja muita herkkuja, mutta ei jaksa sulatella :(

Täällä ruukataan aina edellisenä iltana laittaa lihat seuraavaks päiväks sulamaan. Poor people: alelihat suoraan pakkaseen.

Voin näin kokemuksella kertoa, ettei se toinen jaksa katsella niitä paskoja päiviä kuitenkaan loputtomiin. Itse onnistuin pilaamaan melkein 6v kestäneen suhteen sillä, että luulin toisen jaksavan katsella niitä mun paskoja päiviä loputtomasti. Ei jaksanut katsella ei.

Onko sulla vieläkin niitä paskoja päiviä?

No eihän sillä nyt enää ole. Tuossahan se lukee, että suhde loppu :D

Pääsen huomenna keskellä päivää treenaan kaikes rauhas pitkät treenit. Etureidet ja #&¤/ kovaa!

Back
Ylös Bottom