Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu lapaluu venähti eilen selkätreeneissä. Huomasin sen toisaalta vasta tänään. Oli mm. lisäpainoleukoja ja vitullista repimissoutua vetoremmeillä. Nyt täytyy pitää peukkuja et se paranis ku siinä on vanha vamma ja viimeks oli aika vitun kauan kipeenä. Otin litran suklaajäätelöä siihen lääkkeeks.. hiilihydraatit nopeuttaa palautumista.

No kyllähän tässä alkaa jo olla ihan joulu-feelistä:D Me ollaan usein mun veljen kanssa vuokrattu mökki jostain lapista lumen keskeltä vähän vaihtelevassa porukassa. Se vihaa joulukoristeita, niin että pientä taiteilua vaatinut muiluttaa esim kuusi sinne. Nuorempanahan otimme veljeni kanssa tequila-napsut aattona kun muut nukahti:P Mutta silloin olin vielä hauska.

Mä fiilistelen perhejoulua, tykkään ku voi mennä kotipuoleen ja rauhottuu. Ne ei siellä koristele edes kuusta ellen mä oo kotona. Isä laittaa aina kynttilät, koska "isi en mä osaa, laita sää". Sit se tuntee olonsa tärkeäksi. Aamulla noustaan ihan liian aikaisin siks kun kinkku tuli uunista ja kaikki haluu kastaa ruisleipää kinkkuliemeen :kuola: Yhden joulun olin pois Suomesta, mut se olikin sit perhejoulu amerikkalaisittain. Joulupäivän säännöt oli selkeet: ei saa pukeutua muuhun ku pyjamaan, ei saa rasittaa itteensä, pitää syödä herkkuja ja mitä nyt kaapista löytyykään ja Papa Bear tekee drinkkejä niin paljon kuin pää kestää :D

Eikä se niinkään omalla kohdalla ole se miten sitä joulua nykyään viettää.. Ei se nyt ole niin erikoista loppupelissä, mutta se nostalgialataus on kovempi kun missään muussa hetkessä vuoden aikana. Toki lapsuudenkesät on hienoutta, mutta ei sielä ole sellasta yhtä päivää mikä olis niin erikoinen. Ei juhannusta oo tullut niin vietettyä koskaan ja hyvä kun vieläkään muista koska se edes on. Joulu on vaan sellasta ylitsepursuavaa fiilistelyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yötä. Juttelin tyttöystävän kanssa puhelimessa. :haart:

Huomenta. Kohta salille. Palautumiseen aamukahvi II ja My name is Earl S01E4, toista kierrosta viedään.

Miau, huomenta vain. Ulkona on synkkää, kylmää, märkää, uujee. Yritän etsiä jotain piristävää biisiä...

Harrastetaan ny vaikka voodoota.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Okei:)
Hah, ehkä voitais muuten pitää joululeipojaiset:D

Huomenta!

Luin ensin että joulupeijaiset! :D Voisihan sitä suunnitella jotain leipomisia(syömisiä) tai vastaavaa sitten loppuvuodesta... ;)

Back
Ylös Bottom