Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kenellä muulla huomenna kamalan kiireinen ja stressaava päivä? anyone? Mutta kun huomenna pääsee himaan alkaakin pidennetty viikonloppu! :dance2:

Kenellä muulla huomenna kamalan kiireinen ja stressaava päivä? anyone? Mutta kun huomenna pääsee himaan alkaakin pidennetty viikonloppu! :dance2:

Ei kiireestä tietoakaan. Pari tuntii aamusta koulua, käsitreenit ja viikonlopun viettoon :D
Ihan mukavat fiilikset pitkästä aikaa; lmottauduin thaiboxing alkeiskurssille, toivottavasti olis vaan vielä tilaa. 8 vuotta tahkonnu jo samaa lajia, ni olis mukava päästä siinä sivussa kokeileen jotain uutta :)

^mikä on natsimummeli:lol2:?
Tuo kyseinen naapurin mummeli on kertonut pariin otteeseen elämästään, on Saksassa syntynyt ja selitti kerran minulle innoissaan Hitleristä & sen ajan elämästään siellä... :D

Mun mummoiluelämä voi alkaa joulun jälkeen, päivät kuluu taatusti leppoisasti kun tekee ruokaa, käy kaupassa, siivoaa ahkerasti, kokeilee kaikenmaailman satujumppatunteja ja varmaan jotain kurssia tuppaa myös. :)

Tuo kyseinen naapurin mummeli on kertonut pariin otteeseen elämästään, on Saksassa syntynyt ja selitti kerran minulle innoissaan Hitleristä & sen ajan elämästään siellä... :D

Mun mummoiluelämä voi alkaa joulun jälkeen, päivät kuluu taatusti leppoisasti kun tekee ruokaa, käy kaupassa, siivoaa ahkerasti, kokeilee kaikenmaailman satujumppatunteja ja varmaan jotain kurssia tuppaa myös. :)

Okei:)
Hah, ehkä voitais muuten pitää joululeipojaiset:D

Vitsi mä odotan sitä kun joulun aikaan saa tehdä miljoonasti joulutorttuja (hillo päällimmäiseksi - runsaasti) ja syödä piparitaikinaa hela tiden :D Sinappihunnutettu joulukinkku. Äipän riisipuuro. Oijoi. Tule joulu kultainen!!! :)

Edit. Ei varmaan huomaa et mul ois nälkä...

Jännä juttu kyllä että ne piparit menee jotenkin pilalle uunissa, siksi syön oman osuuteni aina raakana. Itseasiassa mulla on aina jemmapiparkakkutaikina pakastimessa joulun aikaan, mutta ei puhuta tästä..:D Ja sitten teen aina jonkun glögi-juustokakun tms jota mun veli voi sitten halveksia:D

Jännä juttu kyllä että ne piparit menee jotenkin pilalle uunissa, siksi syön oman osuuteni aina raakana. Itseasiassa mulla on aina jemmapiparkakkutaikina pakastimessa joulun aikaan, mutta ei puhuta tästä..:D Ja sitten teen aina jonkun glögi-juustokakun tms jota mun veli voi sitten halveksia:D

Mun äitee tekee usein ite piparitaikinaa. Voi muna et se on hyvää! Ja glögijuustokakku on just parasta. Piparipohjalla. Sit se teki täs pari jouluu sitte sellasen luumukakun joka maistu ihan torttujen ja piparin sekoitukselta, päällä sellainen sokerikuorrutelevy. Veljen kans koristeltiin siitä lumiukon pään näkönen ja syytettiin äiteetä julmaksi lumiukontappajaksi. Joo, veli täyttää 30 ja aikusia oltiin tosiaan... :lol2:

Huh huomenna vielä pikkunen salijumppa ja 14 treenipäivän putki on kasassa, loppuviikko sitten huilailua. Ja nyt nukkumaan, väsyttää ku pientä sorsanpoikasta.

Mun äitee tekee usein ite piparitaikinaa. Voi muna et se on hyvää! Ja glögijuustokakku on just parasta. Piparipohjalla. Sit se teki täs pari jouluu sitte sellasen luumukakun joka maistu ihan torttujen ja piparin sekoitukselta, päällä sellainen sokerikuorrutelevy. Veljen kans koristeltiin siitä lumiukon pään näkönen ja syytettiin äiteetä julmaksi lumiukontappajaksi. Joo, veli täyttää 30 ja aikusia oltiin tosiaan... :lol2:

Joo nimenomaan piparkakkupohjalla, ehkä puolet niitä digestive-keksejä:) Mutta mun velihän nyt ei periaatteesta koske siihen, vaan pilkkaa seuraavat puoli vuotta miten kamalaa se oli:D

Ei juma, on vasta syyskuu ja täällä hekumoidaan jotain joulujuttuja?! :face: Ikään kuin ei ärsyttäis tarpeeksi kun marraskuussa alkaa kaupoissa ne joululaulut jo soimaan.. :hymiöjokaampuuitseäänpäähän:

Mää ootan jo vappua. Simaa ja munkkia! :dance: Ja nyyyt petiin päin. ->

EDIT: Kyllä se joulu on oikeasti sitä parasta aikaa, niin syöminkien kuin tunnelmansa puolestakin. :)

Joo, oon huomannu ihan saman. Piparit on parhaita suoraan taikinapaketista syötynä. Mutta raakaa joulutorttutaikinaa ei syö vanha Einarikaan. :urjo:

Hah, pipareista ja tortuista vaan puhutaan :D

Mä fiilistelen perhejoulua, tykkään ku voi mennä kotipuoleen ja rauhottuu. Ne ei siellä koristele edes kuusta ellen mä oo kotona. Isä laittaa aina kynttilät, koska "isi en mä osaa, laita sää". Sit se tuntee olonsa tärkeäksi. Aamulla noustaan ihan liian aikaisin siks kun kinkku tuli uunista ja kaikki haluu kastaa ruisleipää kinkkuliemeen :kuola: Yhden joulun olin pois Suomesta, mut se olikin sit perhejoulu amerikkalaisittain. Joulupäivän säännöt oli selkeet: ei saa pukeutua muuhun ku pyjamaan, ei saa rasittaa itteensä, pitää syödä herkkuja ja mitä nyt kaapista löytyykään ja Papa Bear tekee drinkkejä niin paljon kuin pää kestää :D

Back
Ylös Bottom