Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää huomenta. Miittelöistä selvitty ja univelkaa nukuttu pois. :) Flunssa meinasi alkaa iskeä eilen illalla, mutta enpähän anna sen nujertaa mua tänään!

Otappa vähän viunaa ni ei pöpöt pääse valloilleen!

Mä oon maalannu 2 seinää kahteen kertaan. Vielä kerran toinen noista seinistä, kiitti vitusti sille edelliselle omistajalle joka on maalaillu kukkasia valkoiselle alustalle.
Ootko ikinä nähnyt kämppää, missä kaikki seinät kirkkaan punaiseksi mallattu... saa muutaman kerran maalata, että punainen ei paista valkoisen alta. Toinen, jos on miljoona reikää/per seinä, varsinkin Hiltipyssyllä ammuttuja nauloja. Ne ei lähde kuin rälläkällä.

Otappa vähän viunaa ni ei pöpöt pääse valloilleen!

Eilen saatoin hieman ottaa ja en tiiä, jospa se tappoi pöpöistä osan ku nenä ei vuoda enää. Olikohan viunan syy myöskin se, että hiukseni ovat muuttuneet yön aikana afropesäkkeeksi vaikka ne on yleensä ihan suorat? :wtf: :D

Eilen saatoin hieman ottaa ja en tiiä, jospa se tappoi pöpöistä osan ku nenä ei vuoda enää. Olikohan viunan syy myöskin se, että hiukseni ovat muuttuneet yön aikana afropesäkkeeksi vaikka ne on yleensä ihan suorat? :wtf: :D

Hemaisevan seksikäs pörröpää?

Hemaisevan seksikäs pörröpää?

Naisilla sellanen "naintitakkutukka" takaraivolla on kyllä kiva josta voisi sillain lempeän tukistavalla otteella ottaa kiinni ja suudella kiihkeästi. Tai no mistä minä sellaisista tiedän kun televisiossa vain sellaisia nähny..:jahas:

Ootko ikinä nähnyt kämppää, missä kaikki seinät kirkkaan punaiseksi mallattu... saa muutaman kerran maalata, että punainen ei paista valkoisen alta. Toinen, jos on miljoona reikää/per seinä, varsinkin Hiltipyssyllä ammuttuja nauloja. Ne ei lähde kuin rälläkällä.

Joo tässä oli olohuoneessa kirkkaan punainen yks seinä.. Vitutti sekin, nyt se on kenian ruskea. Edellienn omistaja on ollu myös kova poika poraamaan, seiniin on asennettu kaikki mahdollinen sukurakkaus. Ja jeesus jokin pieni taulu kunnon pultilla ei millää pikkuruuveilla /nauloilla. Rullaverhot vinossa.

Ja tän ex omistaja päätti rakentaa omakotitalon.. Olis kiva tietää mitä siitäki tuli.

Nyt vois vaihtaa maalista toiseen.. tuliskin tänään valmista.

Naisilla sellanen "naintitakkutukka" takaraivolla on kyllä kiva josta voisi sillain lempeän tukistavalla otteella ottaa kiinni ja suudella kiihkeästi. Tai no mistä minä sellaisista tiedän kun televisiossa vain sellaisia nähny..:jahas:

Ei hajuakaan moisesta. Naiset on vaan sellaisia visuaalisia ärsykkeitä mitä ei oikeasti ole olemassa. hehe..

:lol2: Tuota ekaa lausetta lukiessa ajattelin itsekseni, että mistähän Pernod edes sellaisesta tietäis ja minun suureksi ilokseni sen totesitkin tuossa lopussa. :D

eDit: En siis loukata halua, vaan se jotenkin olis niin sopinu sun (netti)persoonaan sanomana jne. :thumbs:

Se on "panopörrö". Ollaan tarkkana niiden termien kanssa.

:lol2: Tuota ekaa lausetta lukiessa ajattelin itsekseni, että mistähän Pernod edes sellaisesta tietäis ja minun suureksi ilokseni sen totesitkin tuossa lopussa. :D

Haaveita, kuvitelmia ja olettamuksia vain..

Ja anteeksi väärän termin käytön kanssa, mutta kuten todettua tää on niin vieras alue minulle niin mistä minä tuostakaan olisin tiennyt :jahas: :piis:

- - - Updated - - -

Khyl, hyvinkin hemaiseva. :rolleyes: Mutta ei oo panopörrö ainakaan tällä kertaa! :lol2:

Lähetä seuraavalla kerralla panopörröstä kuva? :)

Kellä nyt oikeasti kiinnostaa mun hiukset pätkääkään. :lol2:

Juurihan minä pyysin.. Kukaan ei ota minua koskaan tosissaan..:jahas:

Anteeksi, oot niin hauska. :)

Tuo on ihaninta mitä minulle on sanottu piiiiitkään aikaan. Haukuttu minua kyllä on täällä foorumilla niin kiva että välissä jotain positiivista. Vaikka epäilen että tuokin oli sarkasmia, mut mä en siitä välitä. Itsepetos on ihana asia.

Daiinalla ei ole ainakaan naamakirjassa panopörröä, mikä on sääli.

Eipä niin, tukanhan kuuluu olla viattomasti suora! :)

Tuo on ihaninta mitä minulle on sanottu piiiiitkään aikaan. Haukuttu minua kyllä on täällä foorumilla niin kiva että välissä jotain positiivista. Vaikka epäilen että tuokin oli sarkasmia, mut mä en siitä välitä. Itsepetos on ihana asia.

Nääh, jokaisella on hyvät hetkensä. Et säkään aina epäonnistu. :) :rolleyes:

Back
Ylös Bottom