Sitä saa mitä tilaa on mun motto. Oma positiivinen asenne ratkaisee paljon!![]()
Tilaisin jokaiselle viikolla jotain positiivista, mut tiedän ettei tuu tapahtuun..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä saa mitä tilaa on mun motto. Oma positiivinen asenne ratkaisee paljon!![]()
Tilaisin jokaiselle viikolla jotain positiivista, mut tiedän ettei tuu tapahtuun..
Tee itsekkin joku pieni hyvä teko päivittäin, niin varmasti onni kääntyy jossain vaiheessa. 
Khyl, hyvinkin hemaiseva.Mutta ei oo panopörrö ainakaan tällä kertaa! :lol2:

Näppärä teline
Hyi vittu kun on nastaa lähteä reenille töiden jälkeen, kun on herännyt 03.00, ja tehny hommia niskalimassa 5-17.
Varmasti kulkee kuin unelma!
Elä kitise. Nykyajan nuoret... Sillon ku mä olin nuori, salitkin olivat ulkoilmassa ja aina oli pakkasta 40 astetta.
Oli pakko tulla kertomaan, että kohta mennään reenaamaan jalat. Saa kannustaa, koska vätystyttää.

Oiskin ulkoilmasali. Ois mahtavaa reenata ilman paitaa, ja pullistella kuin Arnold Schwarzenegger, ja Franco Columbu konsanaan.
Aina toisinaan haaveilen itekki, että pääsis kolistelemaan rautoja ilman paitaa. Epäilen sen kuitenkin aiheuttavan hämmennystä nykyisellä salilla, joten en oo uskaltanu toteuttaa itteäni.