Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muuttaminen on oikeasti tyhmää hommaa, en muuta ehkä enää ikinä, koskaan, milloinkaan!

Hetken se vaan kestää! ;) Mä puolestani just haaveilen muuttamisesta, pääsee taas tehokkaasti ihan kaikesta turhasta tavarasta eroon siinä samalla! :D

Ja erittäin hyvää huomenta pakkiskansa, tänään hymyillään :hattara: :D

Sry Foxy, tais olla toi eilinen kuosi aika tukeva, ettei musta ollut kaupunkiin asti. Onneks en oo ainakaan lokien mukaan soitellut mitään viisaita elämänohjeita sulle yöllä :D
Heh, ihan hyvä viestien typoista päätellen että et(te) eksynyt sinne saakka. Oli muuten aika mytkeet kaupungissa täytyy myöntää :)

Huomenta. Se olis tänään hieronta ja jalkapäivä hirvittävässä seurassa.

katso liitettä 85960

EDIT: kuva ei liity yhtää mitää tähän jalkatreeniin eikä hierontaan!! Oli vaan niin hauska että piti pistää jakoon.

Hetken se vaan kestää! ;) Mä puolestani just haaveilen muuttamisesta, pääsee taas tehokkaasti ihan kaikesta turhasta tavarasta eroon siinä samalla! :D

Tuo on kyllä totta, muuton hyviä puolia. Varsinkin jos sen pakkaamisen aloittaa ajoissa, eikä kuten minä, eli paniikilla kaikki läjään ja kamojen siirto, jolloin ne kaikki romut tulee sitten mukana uuteen osoitteeseen :)

Huomenta, ihanat palleroiset :) Uusi viikko on startannut ja tänään pääsee rutistelemaan vanhempaa kummipoikaa. Jäin yksikseen kotitaloon aamulla nukkuun, jotain ne kaikki sano talosta lähtiessään mut ei oo kyl enää mitää hajua :D Nenä on tukos ja kurkku kipee, eilisen paleleminen ampumaradalla ei tainnu olla ihan huippujuttu...

Viime viikon tahattomat miinuskalorit ilmeni tänään punnerrusliikkeissä yleisenä paskuutena, samat sarjat ku viime viikolla. Ei näin. Toukokuusta asti tähän päivään oon lähestulkoon joka treenissä pystyny parantamaan, joko samat toistot isommalla raudalla tai enemmän toistoja, nyt sekin putki katkes. Ehkä tällä viikolla taas kehittyis, kun saa ruokaa riittävästi.

Tuo on kyllä totta, muuton hyviä puolia. Varsinkin jos sen pakkaamisen aloittaa ajoissa, eikä kuten minä, eli paniikilla kaikki läjään ja kamojen siirto, jolloin ne kaikki romut tulee sitten mukana uuteen osoitteeseen :)
Tunnistan niin itseni ja viimeisimmän muuton :jahas:

Odottavan aika on tunnetusti pitkä: nyt venaillaan UPSin kuskia ja kivaa pientä pakettia. Ei mitään hajua koska olisivat tulossa, mutta ihan tietohan se on, että jos liikahdan kotoa yhtään mihinkään niin juuri silloin tullaan oven taa :D

Ensi viikolla tapahtuva oma muutto hirvittää kyllä ihan helvetisti. Kamaa on taas kertyny enemmän ku tarpeeks ja osa pitäis viel myydä, suurinta osaa vois jo pakata ja melkonen kasa kamaa lähtee roskiin ihan suoriltaan...

Mun viimeisin muutto tapahtui viikon varoajalla mun jo käytännössä majaillessa miehen luona. Tärkeimmät vaatteet jne oli toki jo siellä mutta kaikki astiat ja muut sälä... Otin lennosta vuokralaisen ja piti tyhjätä kolmiollinen tavaraa. Onneksi suurin osa huonekaluista sai jäädä. Vaan sitä sälän määrää.
Ja meillä on (valitettavasti?) todella hyvin varastotilaa, joten siellä ne laatikot lojuu pitkin varastoa ja autotallia edelleen suurinpiirtein purkamatta.
Jaoin sikana tavaraa kavereille ja sukulaisille, vaan vielä enemmän sitä jäi... Ja pääasiassa kai turhaa kun en edes muista mitä kaikkea mulla on!

Back
Ylös Bottom