Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä mittasin mun hartioitten ympärysmitan ja sain tulokseks 100 senttiä.![]()
:thumbs:Mä mittasin mun hartioitten ympärysmitan ja sain tulokseks 100 senttiä.Ei kyl hajuakaan, mitä se on aikaisemmin ollut. Lantio kun on 94 senttinen, niin sithän mul on hartiat leveemmät! :D
Mä mittasin mun hartioitten ympärysmitan ja sain tulokseks 100 senttiä.Ei kyl hajuakaan, mitä se on aikaisemmin ollut. Lantio kun on 94 senttinen, niin sithän mul on hartiat leveemmät! :D
Artturi Ilmari Virtanen. Pikkuisen tarkkuutta siihen mitä nettiin kirjoittaa!
No helvetti. Minua on johdettu harhaan. Ihan varmasti on aina mulle sanottu että Iivari. Rrrrkle. Noh. Nyt tiiän.
Ok. Pikkuasioista ei viitsi nipottaa mutta tämmöiset on tärkeitä.
Tissienympärys? Vaiko niin että olkapäiden ulkosyrjästä ympärys mitattuna?
Ei toi metri tietty mikään hurja mitta viel oo, mut mun rintakehä on vähän turhankin kapee, joten siihen nähden aika kiva mitta kuitenkin. :DHyi, taas vituttaa jo etukäteen ku pitäis juoda tuo saamarin argh-hininininiiiiini. Ihan karsee maku tossa Finnmaxin jauheessa, ihan ku nestemäistä persettä jois.
Meni jo, laitoin 1:1 suhteella sitruunamehua ja vettä. Peitti makua yllättävänki hyvin.Sekota maitorahkaan. Tai tunge se lusikallinen suuhun ja sit vaikka mehua tai limukkaa päälle. Ei kerkee maistua.
Sekota maitorahkaan. Tai tunge se lusikallinen suuhun ja sit vaikka mehua tai limukkaa päälle. Ei kerkee maistua.
Ei jumalauta että mä vihaan tota biisiä.
Hei, älä nyt tapas mukaan tuomitse kaikkea. Toi antaa todella hyvät unet.Järkevämpää olisi lopettaa tuommoistet höpö höpö tuotteiden käyttö.