Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä muffinsiohje? Onko ravintoarvoineen? Voisin pakottaa eiku pyytää vaimoa tekemään noita mulle.
Missä muffinsiohje? Onko ravintoarvoineen? Voisin pakottaa eiku pyytää vaimoa tekemään noita mulle.

Nyt on pieni vitutus päällä.
----> Mennä salille ja taivuttaa tanko ihan v*tun mutkalle.

Vittu mä oon pro. Hommasin pari viikkoa sitten älypuhelimen ja opin just käyttään nettiä tällä :D.
Rikoin viime kesänä kaverin mökillä rautakangen. Vääntyi mutkalle, kun siirsin vähän paria kiveä.![]()
Mä alan ilmeisesti olemaan viimeisiä mohikaaneja älyttömän puhelimen kanssa, vuosimallia 2005.
Käyn hillitöntä kamppailua itseni kanssa sen suhteen, mennäkö treenailemaan kevyesti vai odottaako huomiseen.
Lasketaanko kevyttä treenaamista oikeaksi treenailuksi? Kaipa sitä välipäiviä voi pitää itsekidutuksesta silloin tällöin. Onko muuten vaaleanpunainen kukkasi vielä hengissä?
Naapurin pimu kävi vaihtamassa kaverinsa kanssa housut kireämpiin. Mielenkiintoista. Mitäköhän ne näki Jumbossa??
nyt kun tossa oli noista resepteistä puhetta nii voin 11 jälkee laittaa teille maailman parhaimman kääretorttu reseptin jossa on älyttömän paljon roteiinia ja mystisen vähän hiilareita. Sen jälkeen ette enää muuta ruokaa tarviikkaa :P nyt vielä tunniksi kanneskelemaan noita purnukoita, moro!