Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

EI oo virtaa!

Sattuu! Mutta sehän oli mun tavoitekin:D
Prkl onko liikaa pyydetty, että jos ohitetaan ihminen konttorilla niin vois kiertää esim vaikka 5 cm kauempaa ettei tarttis jokaisen ohikulkijan joka jumalankerta törmätä mun tuoliin ja siirtää sitä???!! Voi että osaa ärsyttää.

Prkl onko liikaa pyydetty, että jos ohitetaan ihminen konttorilla niin vois kiertää esim vaikka 5 cm kauempaa ettei tarttis jokaisen ohikulkijan joka jumalankerta törmätä mun tuoliin ja siirtää sitä???!! Voi että osaa ärsyttää.

Tän voisi tehdä muuten junassakin. Jumalauta että vituttaa istua siinä käytäväpaikalla kun joku aina ohi mennessään kivasti tuuppaa. Etenkin jos ei ole mun vika että täydessä junassa vieressäni istuu jääkaappipakastin ja mulla on toinen pakara yli laidan.

Mä ajattelin jotain kylttiä, alkaa sen verran kiehua. Mut totta että jos vetää vatsan sisään, tulee helpostikin puoli metriä lisää tilaa, miten en tätä keksinyt!

Mutta jees, mun radio taas toimii, insinöörit niiiiin määrää:)

Plaah, tää viikko vois olla jo ohi. Plus mun mahalihakset on kipeet. :jahas: Ja mun tekee taas mieli suklaata. Toi minttusuklaan makuinen proteiinipatukka ei oikein tunnu riittävältä. Tahdonvoima, missä lienet?

Plaah, tää viikko vois olla jo ohi. Plus mun mahalihakset on kipeet. :jahas: Ja mun tekee taas mieli suklaata. Toi minttusuklaan makuinen proteiinipatukka ei oikein tunnu riittävältä. Tahdonvoima, missä lienet?

Mun teki mieli karkkia ja kavinkin ostamassa koska olen ollut niin kiltisti viime aikoina. Soin 150g ja nyt sattuu maha ja oksettaa. Mita tasta opimme? Ei kannata syoda karkkia :( Eli pysy nyt kovana siella alaka anna periksi!

Mä just meinasin sanoa että suosittelen oikeaa suklaata minttuproteiinipatukoiden sijaan:) Hyi.
Hitto olen unohtanut syödä mun pääsiäissuklaat, kauhea moka:D
Uskomatonta muuten miten paljon voi sattua sellaisiin lihaksiin joista ei tiennytkään, todellakin menen uudelleen kahvakuulatunnille:D

Uskomatonta muuten miten paljon voi sattua sellaisiin lihaksiin joista ei tiennytkään, todellakin menen uudelleen kahvakuulatunnille:D
Mun piti mennä myös kahvakuulailee, mut muistin huonon kuntoni ja päätin siirtää sen ensi kevääseen. Oon ihan varma, että multa katkeis kaikki lihakset jos menis sinne hytkyy.

Sitä oikeeta suklaata on täs pääsiäisen aikana mennyt ihan liikaa, joten tarttis vähän vähentää. :D Kokeilen banaanilastuja korvikkeeksi.

Mun piti mennä myös kahvakuulailee, mut muistin huonon kuntoni ja päätin siirtää sen ensi kevääseen. Oon ihan varma, että multa katkeis kaikki lihakset jos menis sinne hytkyy.

Sinne vaan, se on ihanan masokistista! En pysty nostamaan edes käsiä kunnolla, en sentään heittele soppaa ympäriinsä kuten jotkut kuulemma, mutta aika tehokasta taisi olla:)

Sinne vaan, se on ihanan masokistista! En pysty nostamaan edes käsiä kunnolla, en sentään heittele soppaa ympäriinsä kuten jotkut kuulemma, mutta aika tehokasta taisi olla:)

Vai sorbus-trokareiden kanssa reenaat. Joo, kyllähän tota pitäs mennä kokeilee, kauheen moni kehunu. Mut mä oon tämmönen rauhallinen, niin nopeet liikkeet pelottaa :)

Tossa vissiin tuo tekniikka on aika tärkeä, eli mahtaako saada selkänsä rikki helposti jos väärin hytkyy?

Vai sorbus-trokareiden kanssa reenaat. Joo, kyllähän tota pitäs mennä kokeilee, kauheen moni kehunu. Mut mä oon tämmönen rauhallinen, niin nopeet liikkeet pelottaa :)

Tossa vissiin tuo tekniikka on aika tärkeä, eli mahtaako saada selkänsä rikki helposti jos väärin hytkyy?

Itseasiassa tuolla meidän salilla ei saa hosua ollenkaan, siellä tunnilla on armeijakuri ettei kukaan kuole. Ja kyllä saa selän ja olkapäät solmuun ellei opettele tekniikkaa, mutta se opetetaan siellä ja ohjaaja ehti itseasiassa korjata kaikkien tekniikat. e. ja joillain saleilla on erikseen tekniikkatunteja, olen ajatellut mennä vierailemaan sellaiselle. Niin ja ei ollut mitään hyörimistä ja pyörimistä, vaan tempaisua, rinnallevetoa, yhden jalan maastavetoa, etukyykkyä jne. Nyt lopetan hehkutuksen:D

Jos on joku bändi miltä ei pysty sanomaan parasta biisiä niin se on kyl ehottomasti Leevings.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom