Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt mennään kyllä pohjalukemissa tylsyyden suhteen. Mulla on jopa tylsempää kuin viime vkloppuna! Niin tylsää, että mulla haluttais vain mennä nukkumaan. Mulla, joka inhoan nukkumaan menemistä!

...Noooh, elän kuitenkin siinä toiveessa että ens vkloppu ei voi olla tätä tylsempi. Vai voiko... :wtf:

Etenen uudessa harrastuksessani. Neljällä pallolla 31 kiinniottoa ja kolmella 610, viidellä 5 sekä yhdellä kädellä kolmella pallolla 3 kiinniottoa.

Jos on tylsää niin suosittelen kokeilemaan, erittäin mukava laji.

Puhuksie jostain jonglöörauksesta?

Nyt mennään kyllä pohjalukemissa tylsyyden suhteen. Mulla on jopa tylsempää kuin viime vkloppuna! Niin tylsää, että mulla haluttais vain mennä nukkumaan. Mulla, joka inhoan nukkumaan menemistä!

...Noooh, elän kuitenkin siinä toiveessa että ens vkloppu ei voi olla tätä tylsempi. Vai voiko... :wtf:

Vähän sama. Ollu kyllä sellanen kasa tässä tylsiä vkonloppuja että alkas pikkuhiljaa riittää. Vois tietty pelata tota Mass Efectiä mutta ei oikein jaksais sitäkään. Nukkuminenkaan innosta. Pitäsköhän kirjottaa kirja.

Edit. Joo ei oo kyllä musta jonglööraamaan.

Ei saatana ku sai hyvät naurut. :D Tää äijä on legenda.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nukuin ihan törkeen huonosti ku jatkuvasti heräsin tarkistamaan mitä kello on ja sit piti jo nousta kattoon sykemittarista kelloa nähdäkseni et onko kännykkä päivittäny kesäajan vai ei... Huoh. Kohta töihin. Eiiiiiih. Onneks sen jälkeen pääsee sentään salille :)

Nukuin ihan törkeen huonosti ku jatkuvasti heräsin tarkistamaan mitä kello on ja sit piti jo nousta kattoon sykemittarista kelloa nähdäkseni et onko kännykkä päivittäny kesäajan vai ei... Huoh. Kohta töihin. Eiiiiiih. Onneks sen jälkeen pääsee sentään salille :)

Mäkin nukuin ihan törkeen huonosti, mutta heräsin syömään enkä kelloa katsomaan:( En tajua, söin sentään sekä kiinalaista että pizzan eilen, mutta nälkä ei vaan mene pois (en siis yleensä syö tollasta). Mä alan epäillä että mulla on lapamato.

Mäkin nukuin ihan törkeen huonosti, mutta heräsin syömään enkä kelloa katsomaan:( En tajua, söin sentään sekä kiinalaista että pizzan eilen, mutta nälkä ei vaan mene pois (en siis yleensä syö tollasta). Mä alan epäillä että mulla on lapamato.

Mä haluaisin noi ruokahalut. Safka tökkii aina ja jokapäivä.

Alotetaanpa tämä aurinkoinen päivä. :)
[video=youtube_share;EUhmUembVRc]http://youtu.be/EUhmUembVRc[/video]

Näinkölhän mun suolisto sanoo viimein sopimuksensa irti kaiken paskan syömisen jälkeen. Kivistää vatsaa niin perkeleesti :jahas: Noh, josko se siitä!

Kauhea jetlagi päällä tosta kellojen siirtelystä. Tosin mulla kyl lagaa aina vähän, örgh

Mä haluaisin noi ruokahalut. Safka tökkii aina ja jokapäivä.

Tämä kuulostaa paljon raflaavammalta kuin oikeasti oli, söin väkisin sen kiinalaisen ettei tulis nälkä salilla ja sitten illalla en vaan pystynyt tekemään ruokaa, kun en osannut päättää aloittaisko ovista vai karmista niin hain sen pizzan ja naapuri söi siitä osan.

Aurinko, lämmintä... :) Tulee ihan mieleen viime kesän aamut ja parhaat aamutreenit, pakko oli fiilistellä ja kaivaa treenimusiikkia esiin. Kait se on lähettävä pienelle lenkille. :puntti:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voikohan ylikuntoon kuolla? Tässä kun ei ole nyt mitään tekemistä hetkeen (töitä en vielä viitsi hakea), niin en keksi muutakaan tekemistä kuin henkihieveriin asti treenaamisen

Voikohan ylikuntoon kuolla? Tässä kun ei ole nyt mitään tekemistä hetkeen (töitä en vielä viitsi hakea), niin en keksi muutakaan tekemistä kuin henkihieveriin asti treenaamisen

Ei kai ihan niin paljon kannata treenata? Tosin kipeät lihakset tuntuu melkoisen mahtavilta...kakspiippuinen juttu.
Aloita vaikka keväinen tipujen bongaus, treenauksen ohella luonnollisesti.

Ahahahhahahahhahahaha, parasta vittuilua heti aamusta! :D Judis ja naiset, lyömätön yhdistelmä!

:D eihän koskaan voi tietää vaikka hän sais jonkun ahaa-elämyksen :rolleyes:

Ei kai ihan niin paljon kannata treenata? Tosin kipeät lihakset tuntuu melkoisen mahtavilta...kakspiippuinen juttu.
Aloita vaikka keväinen tipujen bongaus, treenauksen ohella luonnollisesti.

Kipeät lihakset (okei, minulla ei ole lihaksia) eivät minusta tunnu mahtavilta. Minulla on jatkuva kestojumi ja sen lisäksi tässä on muutakin pikkuvaivaa ihan yllin kyllin. En muista, millaista on elämä ilman jumeja ja kolotusta.

Kirjoita mun päättötyö?

Mistä aiheesta?

Onhan sulla lihaksia, näin sun treenipäiväkirjasta, mutta koska sinne akat ei saaneet kirjoitella niin jätin kommentoimatta :D.
Eli pitäiskö sun sitten alkaa tosissaan bongailla tipuja, jollet halua lisää kolotuksiakaan?

Back
Ylös Bottom