Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Kyllä! Tosin eilen ei ollu vapaapäivä, mutta vituttaa silti.

Ah mikä loma ollu. Sain parin päivän jälkeen flunssan, josta pääsin eroon reilussa viikossa sairastettuani pyyttataudin. Tosi mahtavaa. Ja taitaa olla joku tulehdus lapasessa, ei o tarvinnut paljo Losin saleihin tutustua tällä haavaa vaikka valmiiks jonku katoinkin. Katotaan voiko vielä kotonakaan treenata. Aina ei voi voittaa. :(

Huomenta pojat ja tytöt:) Kohta vois kipasta pitkästä aikaa grillatun broiskun lihatiskiltä, ja siihen patonki kylkeen:kuola:

Miten voikin herääminen olla välillä niiiiin vaikeaa? Eilen ja tänään kamala taistelu että saa itsensä kammettua ylös sängystä. :jahas: Ja kun pari tuntia on hereillä, meinaa oikeasti nukahtaa sohvalle seuraavaksi, puhumattakaan sitten iltavuorossa töissä... :rolleyes: Jos jollain on ylimääräistä, niin ostaisin mielelläni lisäenergiaa! :D

Mä voin lahjoittaa vähän duracell-energiaa:D (Ihme että mua kutsutaan sillä nimellä..) Hei koklaa maca-jauhetta, mulle se ei ehkä sovi, koska energia on vielä moninkertaistunut...:D

Mä voin lahjoittaa vähän duracell-energiaa:D (Ihme että mua kutsutaan sillä nimellä..) Hei koklaa maca-jauhetta, mulle se ei ehkä sovi, koska energia on vielä moninkertaistunut...:D

Joku lisäenergia olisi kyllä tarpeeseen, kahvi ei ainakaan juuri tunnu auttavan, vaikka normaalisti sekin toimii.

Ehkä sitä piristyy jos vaan lähtee salille tarpeeksi ajoissa aamuisin. :D On vähän ollut treeni innostus hukassa, vakio ohjaaja sai potkut salilta ja nyt sit tilalle näkyy tulleen kaikkea satujumppaa, joogaa ja muuta "kevyttä hömppää" mikä ei niin kovin kiinnosta! :jahas: Ihan perseestä itseasiassa koko homma, pakko suunnitella liikuntaharrastukset uusiksi, vaihtaa salia tms. :evil:

Ei ole energiaa. Menen silti tuhoomaan reidet/pohkeet ja olkapäät. Niin saatana.

Pohdittiin toverien kanssa rakennusten hajottamista (tuli mieleen siitä kun hajotin autoni) ja päästiin katapultteihin ja etenkin ihmiskatapultteihin, ihmisten jäädyttämiseen, ninjatähtiin ja muuhun mukavaan. Kaiken muun voi tuhota, muttei Nokian 5110-puhelinta.

Pohdittiin toverien kanssa rakennusten hajottamista (tuli mieleen siitä kun hajotin autoni) ja päästiin katapultteihin ja etenkin ihmiskatapultteihin, ihmisten jäädyttämiseen, ninjatähtiin ja muuhun mukavaan. Kaiken muun voi tuhota, muttei Nokian 5110-puhelinta.
Paha Akka taas tuhoisalla päällä. Parempi pysyä pois Jyskylästä ihmiset :)

Tuli ikävä opiskeluaikoja. Sillon oli vielä kavereita!

^Valmistumisesta se mullaki alko. Ensimmäinen askel myötämäkeen oli muutto töiden peräs paikkakunnalle missä ei tunne ketään. Ja työmiehenä uusien kavereiden hommaaminen ei ole ollenkaa niin helppoa ku opiskelijana.

Back
Ylös Bottom