Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voikin herääminen olla välillä niiiiin vaikeaa? Eilen ja tänään kamala taistelu että saa itsensä kammettua ylös sängystä. :jahas: Ja kun pari tuntia on hereillä, meinaa oikeasti nukahtaa sohvalle seuraavaksi, puhumattakaan sitten iltavuorossa töissä...Jos jollain on ylimääräistä, niin ostaisin mielelläni lisäenergiaa! :D
Mä voin lahjoittaa vähän duracell-energiaa:D (Ihme että mua kutsutaan sillä nimellä..) Hei koklaa maca-jauhetta, mulle se ei ehkä sovi, koska energia on vielä moninkertaistunut...:D
Heh, kävin muutamia vuosia sitten tekemässä yhden Battery -promon ja kun pääsin paikalle niin heti tuumattiin että sieltähän se meidän Duracell-pupu tuleekin :DMä voin lahjoittaa vähän duracell-energiaa:D (Ihme että mua kutsutaan sillä nimellä..)
Eikö yleltä näe mm-jäkistä? Ei ainakaan löydy mitään ohjelmaa lähetyksistä vai eikö sitä ole vielä julkaistu?
Paha Akka taas tuhoisalla päällä. Parempi pysyä pois Jyskylästä ihmisetPohdittiin toverien kanssa rakennusten hajottamista (tuli mieleen siitä kun hajotin autoni) ja päästiin katapultteihin ja etenkin ihmiskatapultteihin, ihmisten jäädyttämiseen, ninjatähtiin ja muuhun mukavaan. Kaiken muun voi tuhota, muttei Nokian 5110-puhelinta.

Paha Akka taas tuhoisalla päällä. Parempi pysyä pois Jyskylästä ihmiset![]()
Pohdittiin toverien kanssa rakennusten hajottamista (tuli mieleen siitä kun hajotin autoni) ja päästiin katapultteihin ja etenkin ihmiskatapultteihin, ihmisten jäädyttämiseen, ninjatähtiin ja muuhun mukavaan. Kaiken muun voi tuhota, muttei Nokian 5110-puhelinta.
Tuli ikävä opiskeluaikoja. Sillon oli vielä kavereita!