Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäs varmaan taas maksaa vipit, että pääsis avautumaan omaan karsinaansa, mutta:

-kävin treenaamassa
-olen ollut eilisestä lähtien paperilla ensiaputaitoinen
-vituttaa noin yleisesti ja
-aion syödä seuraavaksi

Helpotti.

****u et otti äsken aivoon, joku tamppo mun eessä lidlin kassajonossa eikä laittanut kapulaa, ainoo asia mikä mua ärsyttää on just toi. Pidän niitä vähämielisinä ja ylpeinä ihmisinä. Tääkin oli ihan oikeesti hullun näkönenkin !! (pistin sit tavoistani poiketen ite sen kapulan siihen)

Toi kapulan laitto kuuluu sille edessä olevalle. Ens kerran laitat pokkana sitä tavaraa siihen ilman sitä kapulaa. Eiköhän se opi seuraavaan kertaan kun joutuu maksamaan sunkin tavarat.

Lukeeks jossain, että omien ostosten perään pitää laittaa se kapula? Ehkä se on kohteliasta perässä tulevaa kohtaan, mutta en kyllä ymmärrä miten tollanen voi ees ketään vituttaa...

Unta joskus klo 00-11. Silmät aukes 03:40. Eikä väsytä yhtään. Aika jännä juttu.

Olispa jo viikonloppu.

Jaa-a. Huomenta vaan. Josko lähtis hoitamaan vitutusta aamulenkille...?
Tekisin samoin, jollei edellisestä lenkistä olisi rakkoa jalassa.

VMP aamua...ei kiinnosta nähdä ketään, tekis vaan mieli lähteä takas kotiin suoraan peiton alle piiloon.

Tekisin samoin, jollei edellisestä lenkistä olisi rakkoa jalassa.

Kaveri suositteli ostamaan juoksusukat. Epäilin kovasti moista välineurheilua, mutta kun ne olivat alennuksessa niin ostin. Kylläpä oli raikkaan tuntoiset jalat koko lenkin ajan ja vielä sen jälkeenkin! Muuten ei ollutkaan kovin raikas akka...

Olipa sadistinen treeni...

Aika paska jätkä oot jos treeneilläsi satutat muita ihmisiä. Ai niin, ellet sitten tarkoittanut masokistinen? :rolleyes:

VMP aamua...ei kiinnosta nähdä ketään, tekis vaan mieli lähteä takas kotiin suoraan peiton alle piiloon.

Mulla ois iltavuoro duunia eikä huvita yhtään. Ei kiinnosta kohdata yhtään asiakasta, ei edes nähdä työkavereita. Mä voisin paljon mieluummin tulla sun kanssa peiton alle.

Back
Ylös Bottom