Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parhaita ohjelmia mitä telkkarista tulee. Ja hyvä vaan että joku vähän valvoo miten kaikki urpot ja lurpot heiluu tuolla liikenteessä.
Nyt unille. Kyllä, ysiltä illalla.
Oot mun suosikki! Ja sitäpaitsi mä oon aina sanonu, että pitää nukkua hyvin että jaksaa.
Ihmetteleekö joku joka päivä miten paljon te syötte?? Mä olen taas kuullut jo pariin kertaan tänään että miten sä voit taas syödä ja miten et liho vaikka syöt noin hirveesti, että ollaan kiinnitetty huomiota miten paljon sä syöt...jee, sehän kiva. Lähdenpä tästä syömään vähän lisää.
Mutta mitä vanhemmaksi on tullut niin eipä kukaan sen suuremmin kysele/kommentoi.Ihmetteleekö joku joka päivä miten paljon te syötte?? Mä olen taas kuullut jo pariin kertaan tänään että miten sä voit taas syödä ja miten et liho vaikka syöt noin hirveesti, että ollaan kiinnitetty huomiota miten paljon sä syöt...jee, sehän kiva. Lähdenpä tästä syömään vähän lisää.
Helpollapa sun suosikiksi pääsee :D

Ihmetteleekö joku joka päivä miten paljon te syötte?? Mä olen taas kuullut jo pariin kertaan tänään että miten sä voit taas syödä ja miten et liho vaikka syöt noin hirveesti, että ollaan kiinnitetty huomiota miten paljon sä syöt...jee, sehän kiva. Lähdenpä tästä syömään vähän lisää.
), mut ne ei hiffaa, et mä upotan sen pupunruoan oliiviöljyyn ja kiskon sen rinnalla aina läjän jotain proteiini- ja energiapitoista. Lisäks mä syön usein; päivän mittaan kertyy 6-7 ateriaa. Mä oon laiska tekemään lämmintä ruokaa, eikä se liian usein syötynä oikein mun elimistölle myöskään sovi. Jotenkin ihmiset kuvittelee, et ethän sä syö mitään, jos ei ole sitä lämmintä ruokaa lautasella. 
Tom ja Scott syntyivät tytöiksi mutta elävät nyt miehinä ja ovat keskenään naimisissa. Heillä on kaksi adoptiopoikaa sekä yksi Scottin synnyttämä lapsi, mutta he haaveilevat perheenlisäyksestä.