Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Poliisit on just hyvä sarja, ehdottomia lemppareita on Kuopion hönöt :D Mutta näin se tuli päätökseen tämäkin päivä. Nyt unille. Kyllä, ysiltä illalla. Hyvää yötä, rakkaat rakohanurit :haart:

Palkkariruoat pikkuhiljaa syöty, jos menis pesulle ja sit tekis viel iltapalaks 400g jauhelihaa. Sittehä joutaa jo nukkuu.

Oon alkanu fanittaa venäläistä ruokaa. Oon syöny melkein joka päivä joko pelmeneitä tai jauhelihalla ja sienillä täytetyjä blinejä. :kuola:

Ihmetteleekö joku joka päivä miten paljon te syötte?? Mä olen taas kuullut jo pariin kertaan tänään että miten sä voit taas syödä ja miten et liho vaikka syöt noin hirveesti, että ollaan kiinnitetty huomiota miten paljon sä syöt...jee, sehän kiva. Lähdenpä tästä syömään vähän lisää.

Ei saatana. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vitun hieno fiilis. Eilen olin juurihoidossa ja lekuri niitä hermojuuria rassaili piikillä kunnes käänsin päätä ja se piikki katkesi sinne hermokanavaan. Ei saanu lääkäri sitä pois..

Oot mun suosikki! Ja sitäpaitsi mä oon aina sanonu, että pitää nukkua hyvin että jaksaa.

Helpollapa sun suosikiksi pääsee :D Mulla on ollu pari todella väsynyttä päivää niin aattelin, että tommoset 9,5h yöunet vois olla mukavat. Ja niinhän ne oliki, aamulla heräsin oikein virkeänä tulevaan koulutuspäivään!

Ihmetteleekö joku joka päivä miten paljon te syötte?? Mä olen taas kuullut jo pariin kertaan tänään että miten sä voit taas syödä ja miten et liho vaikka syöt noin hirveesti, että ollaan kiinnitetty huomiota miten paljon sä syöt...jee, sehän kiva. Lähdenpä tästä syömään vähän lisää.

Ei nyt joka päivä. Lähinnä joku joskus kysyy töissä, että syönkö mä mitään muuta ku maitorahkaa. Syön siis töissä ehkä kaksi maitorahkaa kahvitunneilla, ruokkiksella sit ihan kunnon ruoan. Lukiossa mulle sanottiin joka päivä kouluruoalla siitä kun mun tarjottimet natisi liitoksistaan verrattuna toisten tyttöjen (ja joskus poikienkin) lautasiin. Kas kummaa kun suurin osa tytöistä söi pari salaatinlehteä, lasin vettä ja puolikkaan näkkärin :rolleyes: Mutta mitä vanhemmaksi on tullut niin eipä kukaan sen suuremmin kysele/kommentoi.

Tuohon on jo tottunu. Olen saanut etunimeeni pikku- etuliitteen, se lähinnä ärsyttää.

Pikemminkin ehkä päinvastoin. Ihmiset kuvittelee, et mä elän pupunruolla (ja keitetyillä kananmunilla, tästä tulee kommenttia aika usein :)), mut ne ei hiffaa, et mä upotan sen pupunruoan oliiviöljyyn ja kiskon sen rinnalla aina läjän jotain proteiini- ja energiapitoista. Lisäks mä syön usein; päivän mittaan kertyy 6-7 ateriaa. Mä oon laiska tekemään lämmintä ruokaa, eikä se liian usein syötynä oikein mun elimistölle myöskään sovi. Jotenkin ihmiset kuvittelee, et ethän sä syö mitään, jos ei ole sitä lämmintä ruokaa lautasella. :)

****u et otti äsken aivoon, joku tamppo mun eessä lidlin kassajonossa eikä laittanut kapulaa, ainoo asia mikä mua ärsyttää on just toi. Pidän niitä vähämielisinä ja ylpeinä ihmisinä. Tääkin oli ihan oikeesti hullun näkönenkin !! (pistin sit tavoistani poiketen ite sen kapulan siihen)

4D:

Tom ja Scott syntyivät tytöiksi mutta elävät nyt miehinä ja ovat keskenään naimisissa. Heillä on kaksi adoptiopoikaa sekä yksi Scottin synnyttämä lapsi, mutta he haaveilevat perheenlisäyksestä.

Vittu aivot nyrjähtää

Back
Ylös Bottom