Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mukava olla taas koulussa.

Sanoin keskiviikkona ääneen, että meidän perheessä ei olla sairasteltu koko talvena ollenkaan! No kuinkas kävi. Kuopus vetäsi ittensä kipeäksi sitten heti perjantaina.

Tääl on harmaata ja ankeeta ja mä oon nukkunut liian vähän siitä huolimatta, et illalla väsytti ihan sikana. Mut on vaihtanut kevätkenkiin ja lumet sulaa joka päivä vähän enemmän. Mun piha on melkein sula! :D

Jos tiili painaa kilon ja puoli tiiltä, niin paljonko tiili painaa?

e. mulla meni kyllä tovi ennen kuin hiffasin :D :dummy:

Jäätelön ystävät huomio: jos ette ole vielä maistaneet kohuttua Ben & Jerry jäätelöä, niin älkää vaivautuko. Ei ne ainakaan suklaajäätelöä osaa tehä.. Tummaa perusjäätelöä missä seassa mautonta sitkeää "brownie" höttöä. Jos Ainon Maitosuklaa on asteikolla yhdestä kymmeneen täys kymppi(niin kuin onkin), niin tämä on ehkä 5-6. Disappointed.

Jäätelön ystävät huomio: jos ette ole vielä maistaneet kohuttua Ben & Jerry jäätelöä, niin älkää vaivautuko. Ei ne ainakaan suklaajäätelöä osaa tehä.. Tummaa perusjäätelöä missä seassa mautonta sitkeää "brownie" höttöä. Jos Ainon Maitosuklaa on asteikolla yhdestä kymmeneen täys kymppi(niin kuin onkin), niin tämä on ehkä 5-6. Disappointed.

B&J:n brownie on kyllä tuttu, mutta noita Ainoja ei ole koskaan tullut syötyä vaikka kaikki täällä niitä kuolaa. B&J on kyllä melkeinpä parasta suklaajäätelöä mitä on tullut syötyä, sellanen vähän rikkaampi/syvempi suklaan maku kuin perus litran Valioissa. Pappagallo pitää kanssa testata joskus

Ihanaa, että joku muukin on sitä mieltä, että noi on ihan yliarvostettuja ylihintaisia pöniköitä. Ainon Lakritsi-laari on mun suosikki... :kuola:

B&J:n brownie on kyllä tuttu, mutta noita Ainoja ei ole koskaan tullut syötyä vaikka kaikki täällä niitä kuolaa. B&J on kyllä melkeinpä parasta suklaajäätelöä mitä on tullut syötyä, sellanen vähän rikkaampi/syvempi suklaan maku kuin perus litran Valioissa. Pappagallo pitää kanssa testata joskus

Seuraavan kerran kun jäätelöä ostat niin otappa se Ainon Maitosuklaa. Et pety. Halvempaakin ku toi mokoma jenkkimoska.

Siikkeri taas sadistisella päällä. Tosi kaunista kun räntäpaskaa tullu koko helvetin päivän.

Seuraavan kerran kun jäätelöä ostat niin otappa se Ainon Maitosuklaa. Et pety. Halvempaakin ku toi mokoma jenkkimoska.

Jos kuitenkin ylihintasta italialaista seuraavana... Olis tuossa alakerrassa ihan oikea italialainen ravintolakin, josta saa niiden omatekemää (kai) jäätelöä tötterössä, mutta eipä ole tullut käytyä. Mutta kai tuo Ainokin on joskus syötävä

Ei juma noi Renegade festarit ryöstäytyy käsistä. Setti on ihan törkeä kova vaikka joka toinen esiintyjä peruis!

Back
Ylös Bottom