Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kevät on sit niiiiiiin ihanan ihQQ aikaa, voi että <3

Onks tääl muit joilla on zumbaamine karannu käsistä?

Mulla tää juttu alko pari vuotta sitten ihan viattomasti silleen et zumbailin yksin kotona perjantai-iltasin. Sit jossain vaiheessa tajusin et mulla on mennyt koko viikonloppu zumbatessa, ja joskus en saanu juttuu katkastuu vaan zumbasin alkuviikonki. Nyt mä oon ruvennut ettiin netistä zumbapartnereita, ja mulla on tälläki hetkellä pari vakizumbaajaa jotka ei tiedä toisistaan.

Sit oon vielä käyny parina viikonloppuna zumbabileissä, siis semmosissa et on netin kautta sovittu et pidetään kunnon ryhmäzumbat. Se oli aluks tosi siistii mut viimeks yks tyyppi veti kauheet kilarit ku sen vaimo zumbas kolmen eri äijän kans mut ei oman miehes kans ja se tunnelma jotenki latistu. Oon kans ruvennu pelkään voiks täst tulla jotain tautei tai vammoi ku zumbaa kaikkien kans iha helvetisti. Et niinku onks tääl kohtalotovereit?

Onks tääl muit joilla on zumbaamine karannu käsistä?

Mulla tää juttu alko pari vuotta sitten ihan viattomasti silleen et zumbailin yksin kotona perjantai-iltasin. Sit jossain vaiheessa tajusin et mulla on mennyt koko viikonloppu zumbatessa, ja joskus en saanu juttuu katkastuu vaan zumbasin alkuviikonki. Nyt mä oon ruvennut ettiin netistä zumbapartnereita, ja mulla on tälläki hetkellä pari vakizumbaajaa jotka ei tiedä toisistaan.

Sit oon vielä käyny parina viikonloppuna zumbabileissä, siis semmosissa et on netin kautta sovittu et pidetään kunnon ryhmäzumbat. Se oli aluks tosi siistii mut viimeks yks tyyppi veti kauheet kilarit ku sen vaimo zumbas kolmen eri äijän kans mut ei oman miehes kans ja se tunnelma jotenki latistu. Oon kans ruvennu pelkään voiks täst tulla jotain tautei tai vammoi ku zumbaa kaikkien kans iha helvetisti. Et niinku onks tääl kohtalotovereit?

Zumbaaminen on ihan normaali kehitysvaihe nuoren elämässä. Joillakin saattaa olla tosiaan aikakausia jolloin tuntuu ettei päässä pyöri mikään muu kuin zumbaaminen. Saattavatpa jotku jopa haaveilla samaa sukupuolta olevista zumba partnereista ja rohkeimmat toteuttaa näitä fantasioita.

Zumbaamiskausi menee kuitenkin ohi aikuistuessa ja toimiikin eräänlaisena itsenäistymis riittinä. Luulen että sinunkin sisälläsi asuu tervehenkinen nuori joka huomaa pikkuhiljaa zumban henkisen tyhjyyden ja mitään sanomattomuuden. Ennen kuin huomaatkaan alkaa jalkasi vipattamaan kansantanssien ja jopa tanhujen tahtiin ja tiedät olevasi aikuistumisen tiellä.

Tsemppiä siihen asti.

Ei helevetti että on tylsää. Harvoin on näin tylsää paitsi joka viikko. :D

Huomenta.
Käppäilin äsken tuolla mäellä. Taivaalla oli värejä.
IMG_4364.webp

Pentele nyt kyllä huvittas olla Lapissa kotiseuduilla. Noh, katon opiskelijakämpässäni Djpaten videoita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Melekeen alakaa naurattaa tämä, kun alkaa miettii mutta parempi olla uhraamatta hirveästi ajatusta ettei mene hervottomaksi. Nämä viikonloput on useasti vaikeita ihmisille, jos ei ole menossa juomaan. Silloinhan sitä olisi tekemistä, kun ei tarvi miettiä mitä tekis muuta kuin vie pullon/tölkin/juoman huulille ja nieleskelee sopivin väliajoin. Päihtymisen noustessa ei sitten tarvikaan miettiä muuta kuin että sitä pitää ylläpitää...

Öitä. Onko täälläkin kaikilla tylsää? Mulla on ainakin.

Pyr0 vuorokausi vaihtu jo;). Mutta tottahan toi on. Kukaan frendi ei ees yritä keksiä viikonloppu iltasin mitään selvinpäin tekemistä. Joko se on dokaamista tai ei mitään. Nyt kun on flunssassa niin se vielä korostuu kun möllöttää päivätkin vaan sohvalla

On on tylsää on. Menin näköjään postaa 2min myöhässä tonne toiseen ketjuun mun kevyen vuodatuksen. Miksi on tylsää? Ois edes kaukoputki, niin kattosin kuinka tylsää tähdillä on. :jahas:

start: Joo 2 min liian hidas. :)

Johan täälläkin on istuttu. Loppupeleissä aika vähän päivityksiä tänne pakkikselle tai sitten ite on täällä ihan liikaa. Ois kätevä kun on näitä postimyyntivaimoja, niin ois postimyyntikavereita. Se tulis valmiina pakettina silleen että se keksis aina kaikkea hauskaa tekemistä. :D

Ompas komee taivas kun kattoo ikkunasta. Tästähän sais tämmönen peukalo keskellä kämmentä kuvaaja vaikka miten hienoja taidekuvia :) Jos omistaisi kameran, ehheh...

Back
Ylös Bottom