Oli noista yksi oikein.
Oli miten oli, tuo ei nyt varsinaisesti yllättänyt minua.
Viikonloppua pallerot.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli noista yksi oikein.
Jälleen kerran, mitä vittua?:D
Onks tääl muit joilla on zumbaamine karannu käsistä?
Mulla tää juttu alko pari vuotta sitten ihan viattomasti silleen et zumbailin yksin kotona perjantai-iltasin. Sit jossain vaiheessa tajusin et mulla on mennyt koko viikonloppu zumbatessa, ja joskus en saanu juttuu katkastuu vaan zumbasin alkuviikonki. Nyt mä oon ruvennut ettiin netistä zumbapartnereita, ja mulla on tälläki hetkellä pari vakizumbaajaa jotka ei tiedä toisistaan.
Sit oon vielä käyny parina viikonloppuna zumbabileissä, siis semmosissa et on netin kautta sovittu et pidetään kunnon ryhmäzumbat. Se oli aluks tosi siistii mut viimeks yks tyyppi veti kauheet kilarit ku sen vaimo zumbas kolmen eri äijän kans mut ei oman miehes kans ja se tunnelma jotenki latistu. Oon kans ruvennu pelkään voiks täst tulla jotain tautei tai vammoi ku zumbaa kaikkien kans iha helvetisti. Et niinku onks tääl kohtalotovereit?
Tervetuloa kerhoon! No, nukkumaan sitä sitten varmaan joutaa kun pakkiksella pitää tylsyyttään istua.Ei helevetti että on tylsää. Harvoin on näin tylsää paitsi joka viikko. :D
Ei helevetti että on tylsää. Harvoin on näin tylsää paitsi joka viikko. :D