Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dieetillä - laskiaispullia.

Onneksi kotona oli purkki Skyriä jääkaapissa. Tässä menee Skyr-neitsyys ja onhan tämä perkele rahkaksi todella hyvää. :kuola:
Tai sitten mun makuaisti on mennyt flunssan myötä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väsyttää ihan sairaasti. Yyyyyh. Väsymys mene pois!

Ala syoda macaa. Mulla meni vahan aikaa sitten jokainen paiva enemman tai vahemman koomassa ja varsinkin aamulla vasytti ihan tuhottomasti. Nyt olen vajaan viikon ajan laittanut pitkasta aikaa taas macaa aamukahviin ja vaikka se on ihan helvetin pahaa ja klimppista, se tuntuu toimivan. Enaa ei vasyta ja askenkin napyttelin tosta vaan 1000 sanaa sopimusoikeuden esseeta vaikka olen koko paivan tehnyt tauotta toita :D

Mulla on teoriassa kaks :D Mut mä maksan vaan toiselle. Ja se jolle mä maksan, vetää mulle sellasia treenejä että oon luullu kuolevani/oksentavani ja kolme minuuttia myöhemmin TOIVONUT kuolevani/oksentavani.

Oon ite sen verran pihi et maksasin korkeintaan vaan luonnossa saliohjauksesta :D Treenikaverikin toisaalta tuo ainakin vaihtelua siihen omaan jumppahumppaan...sellaiselle luonnollisesti ei tartte maksaa millään muotoa :D

Tehäänkö kimppatilaus? Tännekin tarvittais yks taloudenhoitaja.

Ehkä se sun skitsofreninen persoona luo vielä sen (laiskan) vaimon lisäksi tuon taloudenhoitajan identiteetinkin. Näyttäsit varmaan hyvältä ranskalaisen sisäkön asussa :D

Vanhuus ei todellakaan tule yksin. Polvea särkee, ranteita särkee, kyynärpäitä särkee, olkapäätä särkee. Uujee. 32-vuotias mummo :D

Ehkä se sun skitsofreninen persoona luo vielä sen (laiskan) vaimon lisäksi tuon taloudenhoitajan identiteetinkin. Näyttäsit varmaan hyvältä ranskalaisen sisäkön asussa :D

Äkkiseltään voisi luulla, että tuohon kommenttiin sisältyy hieman loivaa jyrkempää vittuilua:rolleyes:

Jumankauta ei ollu myynnissä laskiaispullia ABC:lla. Paskalafka. En siis saanut viiniä, enkä laskiaispullia. Otin kostoksi Nacho Cheeseballseja ja aion katsoa muutaman tallennetun sarjan boksilta. Ihan vaan koska olin niin reipas tyttö salilla tänään.

No jottei pääse töistä niin lähtiä pitäis nukkumaan notta jaksais aamulla töihin. :D

Vanhuus ei todellakaan tule yksin. Polvea särkee, ranteita särkee, kyynärpäitä särkee, olkapäätä särkee. Uujee. 32-vuotias mummo :D

Entäs 26-vuotias jannu, jolla särkee polvet ja olkapää, kämmenessä tuntuu pientä kipua puristaessa ja takareisi on täysin jumissa? Ehkä vanheneminenkin on hyvä aloittaa nuorena, ettei tule myöhemmin karuja yllätyksiä.

Mulla on kyynärpää tänään jostain syystä pirun kipee. Ihan kuin olisin hakannut jonkun ja antanut vihaista kyynärpäätä. Onneks ei häirinnyt penkkaamista.

Mulla on kyynärpää tänään jostain syystä pirun kipee. Ihan kuin olisin hakannut jonkun ja antanut vihaista kyynärpäätä. Onneks ei häirinnyt penkkaamista.

Eilen salilla oli pakastepizzapoika kaverinsa kanssa. Vähän harmitti, kun he penkkasivat ja minä en pysty. En ole uinutkaan moneen kuukauteen. Välillä jopa mietin, onko tässä mitään järkeä?

Eilen salilla oli pakastepizzapoika kaverinsa kanssa. Vähän harmitti, kun he penkkasivat ja minä en pysty. En ole uinutkaan moneen kuukauteen. Välillä jopa mietin, onko tässä mitään järkeä?

Miksi et ole uinut? Kunpa tuo uimahallin korjaus valmistuisi pian, uinti on ihan ensiluokkaista liikuntaa.

Back
Ylös Bottom