Mikä sen parempaa kuin illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä luoda katse jumalaiseen ajoneuvoosiLasiseinäthän noihin huoneisiin on tietenkin tulossa, että voi ihailla autoa joka huoneesta ;)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä sen parempaa kuin illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä luoda katse jumalaiseen ajoneuvoosiLasiseinäthän noihin huoneisiin on tietenkin tulossa, että voi ihailla autoa joka huoneesta ;)

Beginnerin linkittämästä videosta tuli mieleen, että onko yhtäkään Epic Meal Time -jaksoa, jossa ei käytettäisi pekonia?
Tai sitten mulla on vaan ihan hirveä nälkä. Jos nyt tajuaisi mennä nukkumaan, niin saisi levättyä seitsemän tuntia.Onko Prismasta hankittu jo samanlaiset tuulipuvut tarkoitusta varten?
Tämmösinä hetkinä mä niin rakastan tuota miestäni :jahas:
Tämmösinä hetkinä mä niin rakastan tuota miestäni :jahas:
Ainakin se on ihan vitun lämmin :DOnhan sulla ihan vitun ruma auto, mutta on ihan ok olla ylpeä siitä.
Siis onko Bicholla oikeasti kaalihaukka?
Ei oo saappia, eikä tuu tähän talouteen.
Ei sekään väärin olis :D Mutta juu ei oleSiis onko Bicholla oikeasti kaalihaukka?

Meidän perheessä panostetaan laatuun. Tosin jos tämä on mittari niin katsotaan mitä tapahtuu kun korsetit vaihtuu sloggeihin ;)Menin hemmottelemaan ja hommasin naiselleni elämänsä auton. Pienestä pitäen kuulemma haaveillut jostain urheilullisesta autosta ja nyt sitten pistettiin kerralla emännänkin elämä risaseks.
Tosin jos tämä on mittari niin katsotaan mitä tapahtuu kun korsetit vaihtuu sloggeihin ;)
Ei se määrä vaan se laatu ;)En kai siinä ainakaan määrällisesti häviä..
Ei se määrä vaan se laatu ;)