Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kovin tuntuu naiset siitä kuitenkin pitävän :D

En oo kyllä yhenkään mun lähipiirissä vaikuttavan naisen siitä tykänneen. Mua oikein ärsyttää se sellanen siristelevä hurmuripoika mikä siitä yritetään joka jumalan leffaan tehdä. Sen naamassa on jotain, mikä herättää kaikki mun väkivaltaiset vaistot. Aina kun nään ton jätkän niin tulee spontaani tarve lyödä sitä turpaan. Kiva kattoo tätä leffaa :D

10.gif

Kaikille ketkä teette yövuoroa tällä hetkellä, lähden just nukkumaan.

Kaikille ketkä lähdette just nukkumaan, teen yövuoroa tällä hetkellä.

Mä en niinQ hei vittu millään jaxais olla täällä vittu duunis hei... Piä hajjoopi.

En oo kyllä yhenkään mun lähipiirissä vaikuttavan naisen siitä tykänneen. Mua oikein ärsyttää se sellanen siristelevä hurmuripoika mikä siitä yritetään joka jumalan leffaan tehdä. Sen naamassa on jotain, mikä herättää kaikki mun väkivaltaiset vaistot. Aina kun nään ton jätkän niin tulee spontaani tarve lyödä sitä turpaan. Kiva kattoo tätä leffaa :D

Kätevää. Vaimokin pitää Hughia oikein ärsytysenä ja samoin muutkin kaikki tietämäni naiset. Ja siitä huolimatta äänestetty joskus vuoden komistukseksi tjsp. Salajuoni :foliohattu:

Mie olen ylpeä sinusta, Jebou. Voisit ehkä harkita jalkatreenien tuloksien jakamista tuolla eräässä ketjussa...

Treenaillaa tässä nyt vielä jokunen hetki ja harkitaa sit uudestaa :D Täytyy näitä oskennustreenejä vetää aika monet vielä että saa jotain näkyvää tulosta aikaan

Kenen? Sairasta porukkaa pyörii saleilla nykyään.

Ihan omat oli ;) Palkkarikin tuli nieltyä kahteen kertaan kulaus kulaukselta kun ei millään meinannu pysyä sisällä :D

JA OIKEIN ihanata huomenta kaikille! Itse tosin äsken vedin puurot kitaan kun lenkiltä tulin ja kohta pitäis kai töihin ruveta suunnistamaan.

Täytyy ruveta latautuu henkisesti jo perjantaihin ku joutuu sillon menemää kuudeks töihin, huikeet 3 tuntia aiemmin ku normaalisti.

Kätevää. Vaimokin pitää Hughia oikein ärsytysenä ja samoin muutkin kaikki tietämäni naiset. Ja siitä huolimatta äänestetty joskus vuoden komistukseksi tjsp. Salajuoni :foliohattu:

Mä muistan kuulleeni että yhden mun kaverin mielestä se olisi ihana, mutta kukakohan se oli? Olen varmasti yrittänyt unohtaa.

Back
Ylös Bottom