Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tervetuloa, saat lehtipihviä ja rahkaa. Saankohan mää mennä T-Byrdille syömään? :D

Juu tänne vaan! Aloitan just kokkailut täällä, joten saatat ehtiä juuri sopivasti paikalle. :D Ois fetasalaattia kans kylkeen.

Mun mokkapalat meni täysin pilalle. Ei kehtaa viedä ees duunikavereille vaan pitää syödä väkisin ite alas. höh

Gimme gimme gimme! Pistät vain kuorrutuksen päälle, niin kukaan ei huomaa mitään. ;)

Ehana :haart:
432005_295075920556522_236278186436296_828138_14244718_n.webp

Suuri ylläri: HYLÄTTY. "Ruostetta siellä oli tossa kotelossa ja tossa ja sit näissä koteloissa kans mistä olikin vissii viimeks jo hitsattu. Vasen parkki pimee, oikee kaukovalo samoin, sit siinä oli se rikki oleva umpio. Öljyähän se nyt tiputtaa ja sillä vetokoukulla en kauheesti lähtis vetään. Ja nuo puhaltimethan sulla ei toiminu ollenkaan?!"

Kuukausi ajoaikaa. Orion, your countdown has begun. Pidä Siikkeri leka iskussa!

Meinaakko nyt ihan oikeesti särkee sen? Kuinkahan mätä se kori on...?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mä nyt meinaan särkee sen. Uus auto on haun alla koko ajan ja oli ihan hilkulla, että tällä viikolla ois tullu jo uus kulkine. Joku hullu meinas haluta Orionin vaihdossa ja olin jo ihan että nouuuuu "en mä voi ku mä haluun hajottaa sen lekalla." Toi on vähän sellainen kapistus, että siitä on niin pitkään unohdettu kaikki kunnon huollot, että nyt kun oon posottanu sillä reilun vuoden aikana melkein 14tkm täyteen niin alkaa kaikki lahoomaan. Kuluvia osia, mutta kun ne kaikki laukee kerralla, niin en jaksa vaivautua. Ja sitä ruostetta oli tosiaan joka renkaan kohdalla ja pitkittäiskoteloissa (mitä helvettiä ne ikinä onkaan) ja tosiaan ilmeisesti peräkoukun kiinnitys on ihan ruosteessa. Mieluummin siis kuoppaan tuon matolaatikon :)

Ensimmäinen kunnon tuokio työssäoppimisjaksolla (leikkijumppa) lapsosten kanssa ja pelkkää positiivista palautetta. Muutenkin mennyt koko tähänastinen harjoittelujakso melkein täydellisesti nappiin. Koko hommassa on sellanen tatsi nyt että alakaa tuntua et musta tulee ihan pätevä lastenhoitaja ja myöhemmin lastentarhaopettaja. :)

Eutanasia on hieno juttu, jopa autoilla. Tosin luulen että tässä tapauksessa helpotusta kokee omistaja ei auto :D

Tuli tänään tilattua ekaa kertaan puoleen vuoteen pizzaa. Hyväähän se oli, mut ei kyllä taida ihan heti tehdä mieli.

Mulla hylättiin kanssa tuossa kuukausi takaperin yksi auto leimalla. Myin sen sitten viroon, ei siellä kuulemma ole niin tarkkoja kunhan perustekniikka toimii :D

Saman verran maksoi kun mitä olisi jäänyt mulle suomessa voittoa huoltojen jälkeen käteen kunnostettuna ja leimattuna myydessä.

Mulla hylättiin kanssa tuossa kuukausi takaperin yksi auto leimalla. Myin sen sitten viroon, ei siellä kuulemma ole niin tarkkoja kunhan perustekniikka toimii :D

Niin no perustekniikka. En mä ymmärrä miks se on just niin tarkkaa jos pikkasen on käsijarrusta tehot heikkona (sen unohdin tossa aiemmin mainita) tai jos ne sisätilapuhaltimet ei toimi. Ihan hyvin pysyy ikkunat huurtumattomina kun vaan ajaa about 80km/h, se räppänöistä ajoviiman mukana tuleva ilma riittää ihan hyvin. Pitkän matkan autona siis suorastaan erinomainen. Kiihtyykin ihan mukavasti. Hirveen vaikeeta tommonen, että kaikki pitäis olla just priimaa. Ne ei muuten huomanneet sitä pissapoikaa...

:D

Niin no perustekniikka. En mä ymmärrä miks se on just niin tarkkaa jos pikkasen on käsijarrusta tehot heikkona (sen unohdin tossa aiemmin mainita) tai jos ne sisätilapuhaltimet ei toimi. Ihan hyvin pysyy ikkunat huurtumattomina kun vaan ajaa about 80km/h, se räppänöistä ajoviiman mukana tuleva ilma riittää ihan hyvin. Pitkän matkan autona siis suorastaan erinomainen. Kiihtyykin ihan mukavasti. Hirveen vaikeeta tommonen, että kaikki pitäis olla just priimaa. Ne ei muuten huomanneet sitä pissapoikaa...

:D

Alenee vaan ikävällä tavalla sun autoiluun liittyvien tilapäivitysten viihdearvo jos hukkaat ton koslan. Mut aikansa kutakin.

Ensimmäinen kunnon tuokio työssäoppimisjaksolla (leikkijumppa) lapsosten kanssa ja pelkkää positiivista palautetta. Muutenkin mennyt koko tähänastinen harjoittelujakso melkein täydellisesti nappiin. Koko hommassa on sellanen tatsi nyt että alakaa tuntua et musta tulee ihan pätevä lastenhoitaja ja myöhemmin lastentarhaopettaja. :)

Tervetuloa vetämään judotreenejä lapsille. Jos minusta tulee alkoholisti, se on täysin noiden penskojen syytä.

Laitetaas tää Tepe-anthemi taas välillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä sain jalat alta jalkatreenissä ja oksennukset suuhun! Oli jo semmosta tekemisen meininkiä :D

Mie olen ylpeä sinusta, Jebou. Voisit ehkä harkita jalkatreenien tuloksien jakamista tuolla eräässä ketjussa...

Back
Ylös Bottom