Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autoa katsastamassa. Nyt saa kai esittää tyhmää kaikkien vikojen suhteen? "Ai puhaltimet ei toimi, mä mietinki että jännä kun autossa on vähä kylmä. Ai pissapoika ei toimi?! Oisko se jäässä?"

Autoa katsastamassa. Nyt saa kai esittää tyhmää kaikkien vikojen suhteen? "Ai puhaltimet ei toimi, mä mietinki että jännä kun autossa on vähä kylmä. Ai pissapoika ei toimi?! Oisko se jäässä?"

Kertoisitko hieman lisää tästä...?

Joo esität tyhmää ja hymyilet paljon. Joku etupuolelta paljastava paita vielä päälle niin parantaa mahdollisuuksia huomattavasti!

Kertoisitko hieman lisää tästä...?

Älä ny häiritte ku mä kurkin kun pohjaa koputellaan. Ainakaan toistaiseksi ei oo katsastusmies saanut pakoputkea niskaansa tuolla koputellessaan :D eihän se läpi mene, mutta jos sille sen kuukauden sais vielä ajoaikaa...

Mun ei olisi tarvinnut edes esittaa tuossa tilanteessa.

Terveisin Alyssa, jolla oli auto puolisen vuotta ennen kuin sai tietaa kantapaan kautta mika on vapaa vaihde ja etta auto ei lampene laittamalla pelkat virrat paalle vaikka radiosta kuuluukin musiikkia.

Terveisin Alyssa, jolla oli auto puolisen vuotta ennen kuin sai tietaa kantapaan kautta mika on vapaa vaihde ja etta auto ei lampene laittamalla pelkat virrat paalle vaikka radiosta kuuluukin musiikkia.

Saitko ajokorttisi jostain muropaketista?

Lohduttavaa tietää, että joku ymmärtää autoista vielä vähemmän kuin minä.

Sä oot kyllä niin blondi :lol2: Onko ollu hyviä klubbailuja viimeaikoina?

Saitko ajokorttisi jostain muropaketista?

Olet varmaan miljoonas ihminen joka kysyy tuota :D Kylla ma ajaa osaan, teoria ei vaan ole ihan hallussa.

Lohduttavaa tietää, että joku ymmärtää autoista vielä vähemmän kuin minä.

Jep. Olen oppinut jotain matkan varrella (pakon edesta), mutta en edelleenkaan osaa esim. tayttaa renkaita.

Sä oot kyllä niin blondi :lol2: Onko ollu hyviä klubbailuja viimeaikoina?

Ei sitten yhtaan! :( Olen ollut ulkona huikeat kaksi kertaa taman vuoden puolella. Mm. Cookie Monsta oli torstaina paikallisella klubilla mutta mina olin katsomassa Kaunotar ja Hirvio-musikaalia poikaystavan kainalossa... En tieda mita on tapahtunut!
Miten siella pain?

Joo esität tyhmää ja hymyilet paljon. Joku etupuolelta paljastava paita vielä päälle niin parantaa mahdollisuuksia huomattavasti!

Eräs kaverini oli kerran menossa katsastamaan Nissaniaan, ja totesi että "pakko laittaa joku lutkahtava horotoppi päälle, toi ei muuten mene ikinä läpi":D

Xairax, raportoi sit miten meni.

Ei sitten yhtaan! :( Olen ollut ulkona huikeat kaksi kertaa taman vuoden puolella. Mm. Cookie Monsta oli torstaina paikallisella klubilla mutta mina olin katsomassa Kaunotar ja Hirvio-musikaalia poikaystavan kainalossa... En tieda mita on tapahtunut!
Miten siella pain?

Tääl on kyllä ihan överihyviä keikkoja tiedossa. Ens kuussa kattoo Flux Pavilionii ja Noisiaa, huhtikuussa olis Knife Party, Caspa, ja Renegade Festivaalit ja sieltä muutamia mainitakseni: Pendulum, Feed Me, Porter Robinson, Doctor P, Bare Noize, 16 Bit ja vaikka ketä muita. Kaikkiin muihin on liput jo paitsi Caspan settii mihin kylläkin ostan varmaan kans :D Tän vuoden puolel on käyty jo Zomboy ja Borgore kahtomas.. :thumbs:

Oon tänään sydäntuulella :haart: :haart: :haart:

Takana mitä ihastuttavin viikonloppu mitä ihanimmassa seurassa :haart:

Vieläkin ihan vaaleanpunaisessa pölypilvessä :haart:

Xairax, raportoi sit miten meni.

Suuri ylläri: HYLÄTTY. "Ruostetta siellä oli tossa kotelossa ja tossa ja sit näissä koteloissa kans mistä olikin vissii viimeks jo hitsattu. Vasen parkki pimee, oikee kaukovalo samoin, sit siinä oli se rikki oleva umpio. Öljyähän se nyt tiputtaa ja sillä vetokoukulla en kauheesti lähtis vetään. Ja nuo puhaltimethan sulla ei toiminu ollenkaan?!"

Kuukausi ajoaikaa. Orion, your countdown has begun. Pidä Siikkeri leka iskussa!

Suuri ylläri: HYLÄTTY. "Ruostetta siellä oli tossa kotelossa ja tossa ja sit näissä koteloissa kans mistä olikin vissii viimeks jo hitsattu. Vasen parkki pimee, oikee kaukovalo samoin, sit siinä oli se rikki oleva umpio. Öljyähän se nyt tiputtaa ja sillä vetokoukulla en kauheesti lähtis vetään. Ja nuo puhaltimethan sulla ei toiminu ollenkaan?!"

Kuukausi ajoaikaa. Orion, your countdown has begun. Pidä Siikkeri leka iskussa!

Höhöö, mitähän mun ferrarin pohjasta löytyy kun saan sen kaverin rasvamontulle raijattua. Vois muutaman purkin silotella massaa sinne alustaan jos ei oo pahoja mätiä.

Back
Ylös Bottom