Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta :) Täällä ollaan ihan sekaisin päivistä, mutta pääasia on, että töihin oon muistamassa mennä. Sunnuntailiksa kelpaa kyllä ihan mielellään. Illalla vois ehken käydä tekemässä jotain kevyttä aerobista jumppaa ja venyttelyä. Mitään rankkaa jalkatreeniä en taida uskaltaa vetää kun tiistaina hierojasetä avaa kalvoja koivista. Pelottaa jo valmiiksi ihan hirveästi, nappaan jonkun hevosannoksen kaikenlaisia lääkkeitä että saan pään sekaisin :D

Oletteko koskaan miettineet miltä Kornin Narcissistic Cannibal kuulostaa ilman oksennusta? Olkaa hyvät:

Biisi kuulostaa laimealta, miedolta.

Huomenta !

Tänään jalat/olkapäät ja kestävyyttä 1-2min seteissä (Huom! En tarkoita runkkaamista !)

Olin eilen junnukisoissa "valmentamassa" erään nuoremman apuvetäjän kanssa. Tatamin reunalla hän sattui vahingossa astumaan judovyön päälle, jota eräs akka piteli hyppysissään, mutta joka tuskin kuului hänelle. Nainen katsoi tätä kätyriäni vihaisesti ja sanoi: "Tämän vyön päälle ei astuta. Sen eteen on tehty paljon työtä." Varmasti on, onhan keltainen vyö kolmella natsalla kova juttu - kahdeksanvuotiaalle. Saimme aika hyvät naurut tuosta, kun kätyrillänkin on kuitenkin ruskea vyö. Mutta se ämmä katsoi kyllä murhanhimoisesti.

Torstaina olisi wanhojen tanssit, mikäli naama näyttää silloin samalta kuin nyt niin odotan innolla tanssiparini vanhempien näkemistä. :D Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin ainakin hänen äitinsä on jonkun tason himouskis, saa nähdä mitä mieltä on kamppailulajeista. Toisaalta ei sillä mitään väliä ole, mutta olen kyllästynyt siihen ainaiseen "vapaaottelu on barbaarimainen laji" paskanjauhantaan.

Kevättä rinnassa vai mitä tämä pakahduttava tunne on.

Pekonia nautin pitkästä aikaa aamupalaksi.

Herran pieksut mikä nainen kuoriutu. :eek: Ginger. :haart:
tumblr_ly94t3PhvH1qig43xo1_r2_1280.png

Tyylitajukin parantunut naisella samalla :)

On se tyylitaju saattanut olla siellä alusta asti. Ehkä se on ollut tyylitajua, ettei ole viimeisen kuvan mukaista tyköistuvaa mekkoa änkenyt päälleen ollessaan 197lbs. Voipi olla itsetunnostakin kiinni toki. Mutta aikamoisen muutoksen käynyt läpi, mistä se Pyr0 tuon löysi?

Mä jäin tänään haaveilemaan lämpimistä, plägätyvenistä kesäöistä kun voi venheellä vetouistella pitkin järvenselkää. Homman kruunaa kun kuha koukkaa uistimeen ja sen saa vetää veneeseen. Voi että.

Back
Ylös Bottom