Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletteko koskaan miettineet miltä Kornin Narcissistic Cannibal kuulostaa ilman oksennusta? Olkaa hyvät:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikäs mallasjuoma villitys kaikilla on tänään :D Pitäisköhän sitä itsekkin kun töistä pääsee kotiin nauttia yksi eversti :rolleyes:

Näin mallasjuoman ystävänä sanon, että yhdestä everstistä jää nautinto vajaaksi. Eli useempi saman tien:) Tai vaihtoehtoisesti otat miehestäs mallia ja nautiskelet jotain laadukasta viskiä (en kyllä tiedä sortuuko Tepe tänään semmoseen paheeseen):)

Näin mallasjuoman ystävänä sanon, että yhdestä everstistä jää nautinto vajaaksi. Eli useempi saman tien:) Tai vaihtoehtoisesti otat miehestäs mallia ja nautiskelet jotain laadukasta viskiä (en kyllä tiedä sortuuko Tepe tänään semmoseen paheeseen):)
Ei pysty kun aamuvuoroon meno. Toivottavasti mieheni nauttii tänään muutaman rentouttavan juoman, ei tekisi hänelle rankan viikon jälkeen ollenkaan huonoa :)

Mulla on mysliä hampaankolossa. Kolmastuhannessadas viesti. Tärkeä.

Ei pysty kun aamuvuoroon meno. Toivottavasti mieheni nauttii tänään muutaman rentouttavan juoman, ei tekisi hänelle rankan viikon jälkeen ollenkaan huonoa :)

No kyl 2 tai 3 upseeria menee.. saa rentouttavat unet. Mä tein jotain repäisevää tänään. Siivosin koko kämpän oikein pitkän kaavan mukaan, kävin tunnin lenkillä maasossa ja tein vielä kunnon aterian : lihakääryleitä aurajuustotäytteellä kera uunikasvisten.

No kyl 2 tai 3 upseeria menee.. saa rentouttavat unet. Mä tein jotain repäisevää tänään. Siivosin koko kämpän oikein pitkän kaavan mukaan, kävin tunnin lenkillä maasossa ja tein vielä kunnon aterian : lihakääryleitä aurajuustotäytteellä kera uunikasvisten.
Oletpas ollut urhea :) Tuollaisen päivän jälkeen on varmaan kiva rauhoittua viettämään iltaa puhtaassa kodissa masu täynnä.

Ötyjä kaikille...

...Lähden Game of Thronesin seuraan...

62.jpg

Öitä. Vielä hetki niin pääsee nukkumaan. Väsyttää ihan perkeleesti ja kevyt humalakin päällä.

Niinpä niin.

Yötä! Sain just elämäni striptease esityksen webbikameran välityksellä ostamassani pupuasussa. Kristus että se sai mut haluamaan naistani aivan älyttömästi. Aivan uskomattoman seksikästä ja kiihottavaa, tietäen sen että kaikki se mitä näin on mun omaa ja tulen nauttimaan siitä vielä vuosikymmeniä eteenpäin. Kiitos bebe, tämä kruunasi viikonloppuni totaalisesti!!

Yötä! Sain just elämäni striptease esityksen webbikameran välityksellä ostamassani pupuasussa. Kristus että se sai mut haluamaan naistani aivan älyttömästi. Aivan uskomattoman seksikästä ja kiihottavaa, tietäen sen että kaikki se mitä näin on mun omaa ja tulen nauttimaan siitä vielä vuosikymmeniä eteenpäin. Kiitos bebe, tämä kruunasi viikonloppuni totaalisesti!!
Sä muruseni nostat musta kaiken sen pikkutuhman hassuttelun esiin mitä olen padonnut vuosikaudet. Ei siinä mitään, pidän siitä ja tätä lisää ;) Sulle honey mä haluun olla tuhma nyt ja aina :pano:

Ole hyvä vaan ;)

edit. Heti yrittää toiset viedä kunniaa, vaikka jouduin pistämään parhaani peliin.

Kai materiaali on tulossa jakoon myös? Eli hyvä menisi kiertoon.

Saakeli tuolla töissä jotkut naispuoliset asiakkaat osaa olla ärsyttäviä. Pubissa siis ollaan töissä. Tappelevat miehet ja uhittelevat miehetkään ei ole yhtä ärsyttäviä kuin nuo valittavat naiset, riehuvia äijiä on ihan mukava pistää pihalle. Hemmetti meinaa palaa hermot noitten kans.:face:

Thronesit katottu ja nyt ...zzzzzzzzzz

Ja edelliseen postiin laitoin ihanan naisen kuvan...Ja nyt sen on syöny joku S/M Gay tummapoika...:wtf: :hyper:

On aikakin mennä tutimaan.

nyt olis tiukka paikka, kysymys on duunipaikan ns vittuilusta.. eivät oo ottaneet mua hiihtolomaviikoille duuniin.. ja nyt kysyvät mua duuniin viikonlopuksi.. "kun ei ollut ketään muutakaan saatavilla".. sanonko suoraan että haistakaa vittu vai mitä teen, koska jos mitä pitempään olen paikassa duunissa, sitä pitempään he voivat pidättää lomakorvausta.. Koska kyseinen sopimus loppui uutenavuotana, ja siitä lähtien olen ollut ilman sopparia tuuraajana.. valitettavasti tein eilen duunia lauantain... nytt kaivattaisi neuvoja, haluaisin päättää työsuhteen jotta saisin lomakorvaukset.

Back
Ylös Bottom