Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs mallasjuoma villitys kaikilla on tänään :D Pitäisköhän sitä itsekkin kun töistä pääsee kotiin nauttia yksi eversti![]()
Tai vaihtoehtoisesti otat miehestäs mallia ja nautiskelet jotain laadukasta viskiä (en kyllä tiedä sortuuko Tepe tänään semmoseen paheeseen)
Ei pysty kun aamuvuoroon meno. Toivottavasti mieheni nauttii tänään muutaman rentouttavan juoman, ei tekisi hänelle rankan viikon jälkeen ollenkaan huonoaNäin mallasjuoman ystävänä sanon, että yhdestä everstistä jää nautinto vajaaksi. Eli useempi saman tienTai vaihtoehtoisesti otat miehestäs mallia ja nautiskelet jotain laadukasta viskiä (en kyllä tiedä sortuuko Tepe tänään semmoseen paheeseen)
![]()

Ei pysty kun aamuvuoroon meno. Toivottavasti mieheni nauttii tänään muutaman rentouttavan juoman, ei tekisi hänelle rankan viikon jälkeen ollenkaan huonoa![]()
Oletpas ollut urheaNo kyl 2 tai 3 upseeria menee.. saa rentouttavat unet. Mä tein jotain repäisevää tänään. Siivosin koko kämpän oikein pitkän kaavan mukaan, kävin tunnin lenkillä maasossa ja tein vielä kunnon aterian : lihakääryleitä aurajuustotäytteellä kera uunikasvisten.
Tuollaisen päivän jälkeen on varmaan kiva rauhoittua viettämään iltaa puhtaassa kodissa masu täynnä.Ötyjä pyssyllekkinÖtyjä kaikille...
...Lähden Game of Thronesin seuraan...

Sä muruseni nostat musta kaiken sen pikkutuhman hassuttelun esiin mitä olen padonnut vuosikaudet. Ei siinä mitään, pidän siitä ja tätä lisää ;) Sulle honey mä haluun olla tuhma nyt ja ainaYötä! Sain just elämäni striptease esityksen webbikameran välityksellä ostamassani pupuasussa. Kristus että se sai mut haluamaan naistani aivan älyttömästi. Aivan uskomattoman seksikästä ja kiihottavaa, tietäen sen että kaikki se mitä näin on mun omaa ja tulen nauttimaan siitä vielä vuosikymmeniä eteenpäin. Kiitos bebe, tämä kruunasi viikonloppuni totaalisesti!!

Yötä! Sain just elämäni striptease esityksen webbikameran välityksellä ostamassani pupuasussa. Kristus että se sai mut haluamaan naistani aivan älyttömästi. Aivan uskomattoman seksikästä ja kiihottavaa, tietäen sen että kaikki se mitä näin on mun omaa ja tulen nauttimaan siitä vielä vuosikymmeniä eteenpäin. Kiitos bebe, tämä kruunasi viikonloppuni totaalisesti!!
Yötä! Sain just elämäni striptease esityksen webbikameran välityksellä ostamassani pupuasussa. Kristus että se sai mut haluamaan naistani aivan älyttömästi. Aivan uskomattoman seksikästä ja kiihottavaa, tietäen sen että kaikki se mitä näin on mun omaa ja tulen nauttimaan siitä vielä vuosikymmeniä eteenpäin. Kiitos bebe, tämä kruunasi viikonloppuni totaalisesti!!