Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ite oon kyllä konsoleilla noissa fps peleissa ihan hyvä, mutta jotenki on menny into noihi fps peleihi. enemmän tulee pelattua urheilupelejä ja roolipelejä.

ei se mitään, mitä olen pelistä nähnyt niin :kuola:

FPS pelit on kyllä vähän hankalia konsoleilla..

onko kukaan ikinä kokeillut ottaa duuniin mukaan ehrmanni purkkia ja paria mandariinia?
Toimivat loistavasti kertakäyttölusikkana ne mandariinin palat ja rahka ei maistu yhtään läpi jos sen mausta ei tykkää.
Eiks se olis kuitenki helpompaa vetää ne rahkat sillä lusikalla huiviin?

Eiks se olis kuitenki helpompaa vetää ne rahkat sillä lusikalla huiviin?

on on mutta jos ei halua ottaa metallilusikkaa tai sitten käyttää aina uutta kertakäyttölusikkaa niin voi ottaa mandariinin:D

Ja jos ei satu omistamaan mandariinin makuisia kertakäyttölusikoita niin se on parempi vaihtoehto...

saksan olut festareilla:

jymylolloja ja olutta.. :kuola:

oktoberfest-girl.jpg

voi painaa nuo tuopit..

Olin muutama vuosi sitten töissä Berliinissä, on muuten ihan perse paikka! Prahassa tuli viikonloppuina lomailtua, se oli juhlaa Saksaan verrattuna.

Saksahan o mitä parrain paikka! Ainoa vaan että naiset eivät ole kauhiean hääppöisiä, hmm. Tuntuu että siellä ei juurikaan arvosteta pynttäytymistä. Mutta muuten kyllä hieno kaupunki, baareja löytyy joka makuun ja -aukioloaikaan ja saksalaisetkin ovat sellaisia asiallisen oloisia ja ystävällisiä.

edit: Niin, ja sieltä saa currywurstia sämpylällä! Ehkä maaliman paras grilliherkku, tai ainakin parasta mitä halvasta grillimakkarasta saa väännettyä.

on on mutta jos ei halua ottaa metallilusikkaa tai sitten käyttää aina uutta kertakäyttölusikkaa niin voi ottaa mandariinin:D

Ja jos ei satu omistamaan mandariinin makuisia kertakäyttölusikoita niin se on parempi vaihtoehto...
Joojoo nyt tajusin että ne mandariinit maustaa samalla...

Hidas.

LOL. Mä muuten putsaan niillä enimmäkseen sneakereitä. :D

White-on-white, katos.

Jep, btw valkoiset tennarit ei oo ikinä huono veto.:thumbs:

Asema 62:n hienoja iskurepliikkejä:

Kundi:"Did you by any chance get the tickets yet?"
Mimmi:"Tickets to what?"
Kundi:"Tickets to the gun show." Ja pala esiin.:hyvä:

Ei toiminut.:(

Jep, valkoiset tennarit ei oo ikinä huono veto.:thumbs:

Asema 62:n hienoja iskurepliikkejä:

Kundi:"Did you by any chance get the tickets yet?"
Mimmi:"Tickets to what?"
Kundi:"Tickets to the gun show." Ja pala esiin.:hyvä:

Ei toiminut.:(
oon joskus kokeillu tuota. ei toiminu tääläkään.

Saksahan o mitä parrain paikka! Ainoa vaan että naiset eivät ole kauhiean hääppöisiä,
saksalaisetkin ovat sellaisia asiallisen oloisia ja ystävällisiä.

Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on. Ihan mielettömiä kissoja koko maa täynnä. Sen verta ihanaisia tyttösiä siellä, että oksat pois.

Ai-van älyttömän ihania tytyjä saksassa vaikka kuinka;)

on kyl suomessaki, ja skandinaviassa, ei sen puolee, vaikee sanoo lopullisesti missä ois parhaat, ruotti on kova, suomi on kans kova, saksa on ihan mieletön, espanja sitte sukkaa huolella, jos naisista puhutaa.

Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on. Ihan mielettömiä kissoja koko maa täynnä. Sen verta ihanaisia tyttösiä siellä, että oksat pois.

Ai-van älyttömän ihania tytyjä saksassa vaikka kuinka;)

Jostain syystä repesin tälle.:)

on kyl suomessaki, ja skandinaviassa, ei sen puolee, vaikee sanoo lopullisesti missä ois parhaat, ruotti on kova, suomi on kans kova, saksa on ihan mieletön, espanja sitte sukkaa huolella, jos naisista puhutaa.

ruotsissa on varmasti eniten vapaita naisia :jahas: :lol2:

jos minä pääsisin nyt saksaan niin toisin muutaman auton ainakin samalla...

aini ku siel kaikki miehet seukkaa keskenää.....;)

mahoney, ootko käyny saksassa?:)

Ou jee. Haluaako joku huonon idean? Perustakaa sali tanssiopiston viereen. Ne perkeleen lökäpöksyiset riukuperseet ja pissixrintsessat huudattaa sitä musiikkia niin kovaa ettei treenistä tule mitään.

Emmäätieä, mutta ei siellä kyllä mun makuun kauhiana ollut naisia, ainakaan silmään sattunut sellaisia siis. Tietty tuli liikuttua lähinnä turistialueilla, ja vaikka aika paljon tuli metroa kulutettua niin olisi voinut olla toinen ääni kellossa jos olisi jossain yliopistolla hengaillut. Mutta ehkä olen vähän lellitty tässä asiassa, kun täällä Ruotsissa niitä hemaisevia typyköitä kyllä riittää joka pysäkille :)

Mutta kyllähän ne saksalaisetkin naiset on ihania kun kohalle sattuu. Siellä arvostetaan urheilijanaisiakin vähän eri tavalla kuin kotomaassa, sellainen lihaksikas ja jäntevä arjalaisnainen kieltämäti on :kuola: Täytyy vielä puolustuksekseen sanoa että täällä Göteborgissa tapasin kyllä yhden oikein hemaisevan nuoren saksattaren, oli vähän Kirsten Dunstin näköä tytöllä.

Mutta kyllähän ne saksalaisetkin naiset on ihania kun kohalle sattuu. Siellä arvostetaan urheilijanaisiakin vähän eri tavalla kuin kotomaassa, sellainen lihaksikas ja jäntevä arjalaisnainen kieltämäti on

Totta, niin totta.

Asut ruottissa?

oi vittu oon nyt kateelliin, ihan parhautta, muijat on H0ttiksii.. oijoijoi. ai-van ihania. sit ku siin maas viel saa nuuskaaki ihan mitä sorttia vaa keksiikää.. hieno paikka..

Edit: on se saksa hieno paikka.. nopealla laskulla oon viimisen vuoden aikaan käyny 7 kertaa siellä. Ihana maa.. Hieno. vois kesällä lähtä kymmenennelle varville doitshlandii

Back
Ylös Bottom