Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpa tää flunssa ja sen mukanaan tuoma kipu rintakehässä lakkaisi. Mikään asento ei toimi =.=;;
TEPE !!
Joulun jälkeen sitten hyvät läskit Stadissa...2+1. SOVITTU ?? Mulla Avecci jäissä, joten oon tulossa yksin...:D
Jos ei muuta, otan poikaystävän....:D..Okei oon hetero. Ei passaa poikia mukana raahata...PYSSY!!
Asia vilipitön. SOVITTU! Koitas nyt joku Avecci sulatella sieltä mukaan :D
QUOTE]
Jos ei muuta, otan poikaystävän....:D..Okei oon hetero. Ei passaa poikia mukana raahata...
Minkä mä mahan sille, et mulla on sellainen taipumus ;)Mitäs oot sekottanut mun pään ;)
TEPE !!
Joulun jälkeen sitten hyvät läskit Stadissa...2+1. SOVITTU ?? Mulla Avecci jäissä, joten oon tulossa yksin...:D
Otetaan T-byrd meidän kaa jookos jookos :DPYSSY!!
Asia vilipitön. SOVITTU! Koitas nyt joku Avecci sulatella sieltä mukaan :D
Hmm... Hmm... Jaahas! Tarkottaako tää sitä et mäkin saan sit sekoilla naisten kanssa? :DJos ei tuotas niitä poikaystäviämme vielä meidän ekoille treffeille. Kun en oo muistanut kertoa olevani Bi vielä mun naisellenikaan. :D
Otetaan T-byrd meidän kaa jookos jookos :D
Hmm... Hmm... Jaahas! Tarkottaako tää sitä et mäkin saan sit sekoilla naisten kanssa? :D
Voi jumalauta ma vihaan "muoti"bloggaajia. Hemmoteltuja, keskiluokkaisia pikkupentuja joilla on feikkitukka, feikkikynnet, feikkirusketus, feikkiripset, pumpulitissit, gina tricot'n farkut, H&M:n "muotipaita", Dinskon kengat ja feikki-vitun-ruma-burberry-huivi. Tuolla ne sit bloggaa siita miten kavivat taas ostamassa Lumenen meikkeja ja uudet sukat Hennesista ja kirjoittavat sita paskaa Stockan kahvilassa koska kahvilassa kirjoittaminen on IN.
Asken oli tylsaa ja satuin lukemaan jonkun pikkuhoron "muoti"blogia. Se oli joutunut googlaamaan Michael Korsin ostettuaan taman suunnitteleman laukun. Googlasi. Michael. Korsin. Ja sanoo itseaan muotibloggaajaksi. Hukuta ittes horo.
Otetaan T-byrd meidän kaa jookos jookos :D
Byyrdi ehdottomasti mukaan. Hyvää lihaa ja 2+1+1 ---> Melkein 2+2
Lupaan pitää seuraa....JOOKOS BYYRDI !![]()
Jep, Supertessu messiin!
Ei muru, se tarkoittaa sitä et mä pääsen sun ja sun poikakaverin kaa pitämään hauskaa ;)Ei, se tarkoittaa sitä että minä saan sekoilla sun ja sun tyttökavereiden kanssa ;)
JEEE!!!Mmmtäh..? Joo, okei.
Mmmtäh..? Joo, okei.
Voisit alkaa kirjoittaa blogia muotiblogeista. Mie ainakin lukisin jos anti olisi tuollaista :D
Mä voin tulla pyssyn aveciksi. Siinä ei ole mitään homoa, jos heteromiehet on yhdessä. Tosin saatan joutua tarjoamaan tuolloin judohemmmolle grillikylkeä.Otetaan T-byrd meidän kaa jookos jookos :D
Mä voin tulla pyssyn aveciksi. Siinä ei ole mitään homoa, jos heteromiehet on yhdessä. Tosin saatan joutua tarjoamaan tuolloin judohemmmolle grillikylkeä.
Ei muru, se tarkoittaa sitä et mä pääsen sun ja sun poikakaverin kaa pitämään hauskaa ;)
JEEE!!!