Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

TEPE !!

Joulun jälkeen sitten hyvät läskit Stadissa...2+1. SOVITTU ?? Mulla Avecci jäissä, joten oon tulossa yksin...:D

TEPE !!

Joulun jälkeen sitten hyvät läskit Stadissa...2+1. SOVITTU ?? Mulla Avecci jäissä, joten oon tulossa yksin...:D

PYSSY!!

Asia vilipitön. SOVITTU! Koitas nyt joku Avecci sulatella sieltä mukaan :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
PYSSY!!

QUOTE]
Jos ei muuta, otan poikaystävän....:D..Okei oon hetero. Ei passaa poikia mukana raahata...

Pitäskö lähtee ajelemaan kännissä?

Tekis ihan vitusti mieli, mutta en lähde, olenhan kunniallinen kansalainen!

Viddu täällä haisee verelle!

Mitäs oot sekottanut mun pään ;)
Minkä mä mahan sille, et mulla on sellainen taipumus ;)

TEPE !!

PYSSY!!

Otetaan T-byrd meidän kaa jookos jookos :D

Jos ei tuotas niitä poikaystäviämme vielä meidän ekoille treffeille. Kun en oo muistanut kertoa olevani Bi vielä mun naisellenikaan. :D
Hmm... Hmm... Jaahas! Tarkottaako tää sitä et mäkin saan sit sekoilla naisten kanssa? :D

Byyrdi ehdottomasti mukaan. Hyvää lihaa ja 2+1+1 ---> Melkein 2+2

Lupaan pitää seuraa....JOOKOS BYYRDI ! :)

Voi jumalauta ma vihaan "muoti"bloggaajia. Hemmoteltuja, keskiluokkaisia pikkupentuja joilla on feikkitukka, feikkikynnet, feikkirusketus, feikkiripset, pumpulitissit, gina tricot'n farkut, H&M:n "muotipaita", Dinskon kengat ja feikki-vitun-ruma-burberry-huivi. Tuolla ne sit bloggaa siita miten kavivat taas ostamassa Lumenen meikkeja ja uudet sukat Hennesista ja kirjoittavat sita paskaa Stockan kahvilassa koska kahvilassa kirjoittaminen on IN.

Asken oli tylsaa ja satuin lukemaan jonkun pikkuhoron "muoti"blogia. Se oli joutunut googlaamaan Michael Korsin ostettuaan taman suunnitteleman laukun. Googlasi. Michael. Korsin. Ja sanoo itseaan muotibloggaajaksi. Hukuta ittes horo.

Voisit alkaa kirjoittaa blogia muotiblogeista. Mie ainakin lukisin jos anti olisi tuollaista :D

Mmmtäh..? Joo, okei.

Poikien juttuja. Oon luvannu viedä Tepen syömään..:D

Ois paljon kivempaa, jos Sinä ja Bichokin tulisitte....

Voisit alkaa kirjoittaa blogia muotiblogeista. Mie ainakin lukisin jos anti olisi tuollaista :D

Tai sit voisin alkaa kirjoittaa siihen "tanaan vituttaa kaikki"-blogiin. Vai olikohan sen nimi tollanen ? Se blogi missa jengi valittaa kaikesta.

Kavin asken suihkussa enka siis haise enaa pahalta. Pikkusisko pilkkasi tanaan etta haisen ihan kipealta. En tieda milta kipea/flunssainen yleensa haisee mutta tuskin kovin hyvalta...

Otetaan T-byrd meidän kaa jookos jookos :D
Mä voin tulla pyssyn aveciksi. Siinä ei ole mitään homoa, jos heteromiehet on yhdessä. Tosin saatan joutua tarjoamaan tuolloin judohemmmolle grillikylkeä.

Mä voin tulla pyssyn aveciksi. Siinä ei ole mitään homoa, jos heteromiehet on yhdessä. Tosin saatan joutua tarjoamaan tuolloin judohemmmolle grillikylkeä.

Mut eihän homosuhteilla pääse pois sinkkuketjusta....Selvä porsaanreikä tässä kohti. (_!_). Ei niitä kai lasketa ?

Back
Ylös Bottom