Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fuck! Kännykkään oli tullu puhelu oudosta numerosta ja kun katoin numerotiedustelusta niin soittaja oli ollu Käräjäoikeuden haastemies :eek:
Mitä se voi tarkoittaa? Noin niin kun vaikka worst case scenario....? Mielestäni oon kuitenkin peittäny jälkeni täydellisesti...

Fuck! Kännykkään oli tullu puhelu oudosta numerosta ja kun katoin numerotiedustelusta niin soittaja oli ollu Käräjäoikeuden haastemies :eek:
Mitä se voi tarkoittaa? Noin niin kun vaikka worst case scenario....? Mielestäni oon kuitenkin peittäny jälkeni täydellisesti...

O ou :D

Mikäs tässä tortilloja syödessä, ai että nussivat suussa! Jos sitä hyppäis iltajunaan ja lähtis kohti oulua, ei jaksa kotona enää kattoon syljeskellä.

Tod.näk. noin sinnepäin suomennettuna ulosottomies... Kait oot jonkun laskun unohtanu maksaa...

Heh, ei tuossa vakuuttelut auta. You're so busted! :D

Teistä ei oo nyt yhtään mitään apua..:S

Mä taidan lähettää siihen numeroon tekstiviestin, että soitit väärään numeroon. Kyllä se sit varmaan jättää rauhaan..? :p

Mutta eikös haasteet yms. pitäis tulla yleensä kirjeenä...vai?

Tod.näk. noin sinnepäin suomennettuna ulosottomies... Kait oot jonkun laskun unohtanu maksaa...

En kyllä muista että nyt ois yhtään laskua unohtunut edes muistutusvaiheeseenkaan..

Älä nyt yhtään virnuile siellä! :D Vakuuttele ennemmin että ne soittaa todennäkösesti ihan vaan rutiiniasioisssa eli tarkistavat muuten vaan yhteystietoja tai jotain...:D

No sähä voit soittaa sille ja kertoo sit meille et mitä asia koski.. :D

No sähä voit soittaa sille ja kertoo sit meille et mitä asia koski.. :D

En saatana :D
Sitäpaitsi mulla on parempi idea. Etin äkkiä uuden kämpän, soitan muuttofirman paikalle, muutan yön aikana muualle, vaihdan nimeni, vaihdan puhelinumeroa, käyn Rolfilla, juon viskiä ja alan polttaa ketjussa ja muutan ääneni... Ei kai se sit voi enää millään jäljille päästä :D
No ei mut jos soittaa uudestaan niin sit täytyy vastata...

Hey !

Tänne tuskin kummempia kuuluu :)

Flunssan perkele sit piinaa, mut ei anneta sen haitata. Illalla Tavastialle ja Hardcore Superstar. Yksi ylimääräinen lippu olis, jos joku haluis lähteä. Lähtis 25€.

Mä taidan lähettää siihen numeroon tekstiviestin, että soitit väärään numeroon. Kyllä se sit varmaan jättää rauhaan..? :p
Aivan varmasti jättää :)
Tai jos siellä joku haluaa vaikka lounastreffeille sun kanssa kun kuuli että ostelet kalliita alushepeneitä lahjoiksi :D

Aivan varmasti jättää :)
Tai jos siellä joku haluaa vaikka lounastreffeille sun kanssa kun kuuli että ostelet kalliita alushepeneitä lahjoiksi :D

Joo no tuohan on just se todennäkösin skenaario :D Vaikka mistä sitä koskaan tietää....:p Tosin nyt se joku joutuu kyllä laittamaan vielä tekstaria perään tässä tapauksessa...:D

Lumensyvyys 17cm. Juma, sitähän alkaa kohta olla ns. kikkelinmitta. Ehkä tästä vielä joulu tulee.

Onneks täältä sulaa hyvää vauhtia toi paska pois mitä sitä on vähän tullut. Hyi helvetti että vihaan lunta ja talvea ylikaiken.

Moi rakkaat rakoperseet, oletteko sattumoisin nähneet parempaa puoliskoani.... Kuulkaa jos näette, niin sanokaa sille, että laittaa mulle sähköpostia, osoite on tepe83 -miukumauku- bichon kanssa oma ilpo -piste- BLIM BLOM.
Olet muru mennyt nyt ihan sekaisin :haart:

Onneks täältä sulaa hyvää vauhtia toi paska pois mitä sitä on vähän tullut. Hyi helvetti että vihaan lunta ja talvea ylikaiken.
Täälläkin meinaa sulaa. Kaikki tiet ihan märän loskan peitossa. Sai pelätä töihin tullessa ihan tosissaan et vetää pyörällä lipat ja käy viel pahasti.

Back
Ylös Bottom