Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamukahvissani tapahtui kemiallinen erektio, kun lorautin maitua joukkoon se ei sekottunukkaa kahviin vaan paineli suoraa kupin pohjalle ja otti spongebob-maisen olomuodon :wtf:
Mistä johtuu, eikä ollu ku päivän vanahaa maitua :confused:

No ku ei oo ollu kö jaakaapisa eikä se haissukkaa mitenkää oudolta :O ihmettelin et mihi vittuu maito katos ku ei väri muuttunu kahvissa ja siellähä se perkale oli sentin kerroksena kupin pohjalla ja koostumus hyvinki pesusienimäinen :D

Taktisesti tuhottu makuaisti :D

Keinoja on monia. :D

Kuulin juuri toisen, nimittäin pomo ilmoitti että ens lauantain duunipikkarit Mexico-teemalla aloitetaan kuulemma tequila-tastingillä. I'm so dead. :urjo:

Kuulin juuri toisen, nimittäin pomo ilmoitti että ens lauantain duunipikkarit Mexico-teemalla aloitetaan kuulemma tequila-tastingillä. I'm so dead. :urjo:

Tequila, take cover! Ei koskaan tequilaa minulle ainakaan. Jos talsisi suihkun kautta kauppaan ostamaan taas muutamalla eurolla jauhelihaa ja maitoa.

Meni firman pikkujoulut sen verran vihkoon, että jahka tästä itse kukin taas selviää ja pääsee töihin, niin odottaa mukava ihmissuhteiden kirjo työpaikalla.. Voi helvetin helvetti, että sitä osaa sählätä..

Meni firman pikkujoulut sen verran vihkoon, että jahka tästä itse kukin taas selviää ja pääsee töihin, niin odottaa mukava ihmissuhteiden kirjo työpaikalla.. Voi helvetin helvetti, että sitä osaa sählätä..

Nyt alkoi kyllä kiinnostaa. Jaa yleisluontoinen Kauniit ja Rohkeat -versio niin menee vähän hauskemmin tämä oma työpäivä.

Nyt alkoi kyllä kiinnostaa. Jaa yleisluontoinen Kauniit ja Rohkeat -versio niin menee vähän hauskemmin tämä oma työpäivä.
No mitä nyt pikkujouluissa yleensä tapahtuu. Pari mimmiä samassa tilassa, ja molempien kanssa kun jotain kikkailee, niin hyvä tulee.

En sentään puristellut meidän päällikköä perseestä, niin kuin työkaveri teki.

No mitä nyt pikkujouluissa yleensä tapahtuu. Pari mimmiä samassa tilassa, ja molempien kanssa kun jotain kikkailee, niin hyvä tulee.

En sentään puristellut meidän päällikköä perseestä, niin kuin työkaveri teki.

Mä oon kyllä ollut selkeästi ihan väärissä pikkujouluissa :D

No, vähän haastetta elämään. Kai päällikkö ja työkaveri ovat keskenään eri sukupuolta tai muuten samanmielisiä?

No, vähän haastetta elämään. Kai päällikkö ja työkaveri ovat keskenään eri sukupuolta tai muuten samanmielisiä?
No sitä tässä nyt odotellaan :P Vaikka ei meillä oikeasti ihan vähästä hätkähdetä.

XairaX: en mä kerennyt niitä vilauttelemaan. Ne "senkin sika" -kommentit kerkes tulemaan ennen sitä.

Päivää pakkislaiset ja mukavaa Joulun odotusta. Tänään on hyvä päivä, eiks je :)
Tällä ketulla niitä on kyllä tainnut olla jo aikasta montakin :D

Moi rakkaat rakoperseet, oletteko sattumoisin nähneet parempaa puoliskoani.... Kuulkaa jos näette, niin sanokaa sille, että laittaa mulle sähköpostia, osoite on tepe83 -miukumauku- bichon kanssa oma ilpo -piste- BLIM BLOM.

Tentistä "selvitty" ja töitä aloittelemassa. Niin yllättävä joulufiilis päällä, ettei harmita edes aamuinen turha viideltä herääminen!

Tentistä "selvitty" ja töitä aloittelemassa. Niin yllättävä joulufiilis päällä, ettei harmita edes aamuinen turha viideltä herääminen!

Liikenisikö vähän sitä fiilistä tännekin? Pitäisi töissä olla iloisena taas koko ilta ja voi olla, että ne mummelit ei arvosta jos murisen :D

XairaX: en mä kerennyt niitä vilauttelemaan. Ne "senkin sika" -kommentit kerkes tulemaan ennen sitä.

Oot sä kyllä yhen sortin sankari, voi helevata.

Eilinen kyykkäily meni vissiin sinne minne pitikin, hanuri on melekosen tuntonen! Aamulla kävin vähän juoksentelemassa, ihanaa kun tulee kunnolla hiki. Nyt pitäis sählätä toi graduesitelmä kokoon ja lähtee esittelemään se, etten oo vieläkään saanu oikeastaan mitään aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom